جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۹۷۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۴
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران به مناسبت انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، بيانيه اي صادر کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل اين سازمان، متن بيانيه به اين شرح است:


حضور آحاد مردم ايران در صحنه هاي مهم و تاريخ سازساليان پس از پيروزي انقلاب و حيات نظام جمهوري اسلامي، تضميني براي صيانت از نخستين نظام مردم سالار ديني در جهان مادي امروز بوده و انتخابات در نظام جمهوري اسلامي يکي از بزرگترين و پرشورترين صحنه هاي اين حضور است.


البته در آخرين انتخاباتي که ملت ايران با مشارکت 85 درصدي خود دشمنان و معاندان اين کشور را تسليم و بي آبرو کرد، نظام سلطه به همراه ايادي و اذناب خود براي تلخ کردن کام مردم و فتنه انگيزي در اين دستاورد مهم، تمامي تلاش و ظرفيت هاي خود را به کار گرفت که با هوشياري و بصيرت ملت ايران بار ديگر ناکام ماند.

اکنون بار ديگر فرصتي فراهم آمده تا با حضور پرشکوه ديگري، پاسخي مجدد به اين برخوردهاي خصمانه و تهديدات عليه ملت ايران بدهيم.

سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات دوازدهم اسفند ماه نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي که با حضور همه نگرش هاي سياسي، تنوع بسيار خوبي يافته، آن را فرصت ديگري براي اعلام وحدت مردم ايران حول محور دين اسلام، ولايت فقيه، رهبري معظم انقلاب اسلامي حضرت آيه الله خامنه اي(مدظله العالي) و قانون اساسي مي داند.

اميد است ملت ثابت قدم ايران اسلامي با حضور پرشکوهشان روح امام(ره) و شهدا را شاد و دشمنان قسم خورده اين کشور را منکوب نمايند.





نظر شما