يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۸
کد خبر: ۴۹۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳
فراخوان جشنواره برترين ايد‌ه‌هاي محلي توزيع شد
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19 گفت: شهروندان با طرح ايده هاي خلاق خود مي توانند در اداره امور شهر شهرداري تهران را ياري کنند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، حجت الاسلام رسول جوادي با بيان اينکه اين طرح در قالب جشنواره برترين ايده هاي محلي با همکاري اداره کل آموزشهاي شهروندي و ستاد راهبردي شوراياري محلات اجرا مي شود گفت: توزيع بروشورهاي اطلاع رساني و پوسترهاي فراخوان اين جشنواره که با عنوان «بام» نامگذاري شده است، از طريق ايستگاه هاي سيار مستقر در نواحي پنجگانه آغاز شده است.

جوادي هدف از برگزاري اين طرح را ايجاد فرصت براي اقشار مختلف شهروندان براي ايده پردازي عنوان کرد و افزود: با اجراي اين طرح ايده هايي که هنوز در حد يک فکر است، به شکوفايي رسيده و با به کارگيري اين ايده ها در اداره امور مختلف شهري، خدمت رساني به شهروندان از کيفيت بهتري برخوردار مي شود.

وي تصريح کرد: اين طرح در مناطق 22 گانه در حال اجرا است و علاقه مندان مي توانند طرح هاي خود را به دبيرخانه مركزي جشنواره و يا به دبيرخانه هاي مستقر در سراهاي محله مناطق 22 گانه شهرداري تهران تحويل دهند. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند به نشاني اينترنتي www.bam- Tehran.ir مراجعه  كنند. به گفته جوادي آخرين مهلت ارسال آثار 20 اسفند است  و با توجه به اينکه محدوديتي براي شرکت انفرادي در اين جشنواره وجود ندارد، علاقه مندان از تمامي اقشار جامعه مي توانند به صورت فردي و يا گروهي در اين طرح شرکت کنند.

 وي با اشاره به اينکه نتيجه طرحهاي پيشنهادي بايد به صورت محسوس اثربخش بوده و باعث حل يکي از معضلات منطقه اي و يا محله اي شود تأکيد کرد: طرح هاي اعضاي تشكل هاي اداره كل آموزش هاي شهروندي نظير شهردار خانواده، شهردار مدرسه، شهرسازان جوان و كانون انديشه هاي شهر در اولويت قرار دارد. جوادي افزود: داوري نهايي طرح هاي ارسالي هفته سوم فروردين و برگزاري مراسم اختتاميه نيز در ارديبهشت انجام مي شود که در آن طرحهاي منتخب تقدير مي شوند.

نظر شما