چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۲
کد خبر: ۴۹۸۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
شورآفريني 90 در آيينه «شهر»
نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند ، در اين موقعيت حساس کشور که با تهديدهاي استکبار و تحريم اقتصادي روبرو هستيم قابل قدرداني ست و بايد دست مردم را بوسيد.

حسن بيادي نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار «شهر» با اشاره به حضور پرشور، مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شهر تهران، گفت: حضور مردم در اين موقعيت حساس کشور که با تهديدهاي استکبار و تحريم اقتصادي روبرو هستيم قابل تقدير است و بايد دست مردم را بوسيد.

 

او افزود: مردم معجزه آفريدند و در اين حرکت توفنده مردم مي‌توان آينده خوبي را ديد.اين حضور مسئوليت برعهده‌ي مسئولان را سنگين‌تر مي‌کند و ما بايد براي خدمت به مردم تلاش بيشتري کنيم.

 

نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران، گفت: اين حضور مردم براي دشمنان نظام پيامي جز ياس و نااميدي در دست‌يابي به اهداف شوم‌شان ندارد. ايراني‌ها مردمي با هويت هستند و استقلال، آزادي ، جمهوري اسلامي را با تمام وجود درک کرده‌اند.

 

او در ادامه افزود: حضور مردم در شهرهاي کوچک‌تر پرشورتر از مراکز استان‌ها بود که اين حاكي از علاقه‌مندي بيشتر آنها به حضور در انتخابات است.اين مساله، لزوم توجه به مردم اين مناطق را دو چندان مي‌كند. ناگفته پيداست براساس آمارها و با توجه به شرايط دشوار اقتصادي و معيشتي به‌ويژه براي مردم مناطق محروم، هنوز آن‌گونه كه شايسته است به آنها توجه نمي‌شود.

 

بيادي گفت: فراز و نشيب‌هاي شركت مردم در تهران و ساير مراكز استان‌ها كه عمدتا شهرهاي بزرگ را شامل مي‌شوند، در انتخابات اخير و ادوار گذشته، بايد توسط تحليل‌گران مورد توجه قرار گيرد. اينكه چه دغدغه‌هايي در ميان اقشار مختلف وجود دارد امري است كه حتما نياز به بررسي دارد و مي‌توان از دل آن، به تحليل‌هاي خوب اجتماعي، فرهنگي و البته سياسي دست يافت.

 

نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران، گفت: بايد براي مردم برنامه داشت و حرف آنها را شنيد. اگر اين اتفاق رخ ندهد، صرف اعلام فهرست‌هاي انتخاباتي و دعوت از آنها براي حضور در انتخابات، موثر نخواهد بود. مردم در تهران، مراكز استان‌ها و همه شهرستان‌ها و شهرهاي كوچك و روستاها، دغدغه‌هاي مختلفي دارند كه بايد به همه آنها پاسخ داد. هرچه اين پاسخ‌گويي و رفع دغدغه‌هاي اقشار مختلف، دقيق‌تر انجام شود، بيشتر مي‌توان به مشاركت حداكثري اميدوار بود.

در همين زمينه بخوانيد:

حضور پرشور مردم، پيام ‌دندان‌شکن به دشمنان 

ايران عروس پيروزي را در آغوش مي‌كشد 

نظر شما