يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۳
کد خبر: ۵۰۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
پانزدهمين جلسه انجمن ادبي شهرداري تهران سه‌شنبه پانزدهم اسفند به ميزباني معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، در اين جلسه که با حضور اساتيد شعر و داستان و بيش از 50 نفر از اعضاي اين انجمن برگزار شد، قائم مقام اين معاونت گفت: شعرا و نويسندگان با احساسات مردم سر و کار دارند.

 

عليرضا سليماني افزود: داشتن احساسات لطيف و سلامت نفس لازمه برقراري ارتباط با کودکان و نوجوانان و قلم زدن در اين زمينه است.

 

وي با تجليل از محمود برآبادي نويسنده پيشکسوت کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: کلمات و جملات با احساس آدمي سر و کار دارند و اين نويسنده پيشکسوت سال‌هاست علاوه بر نگارش داستان براي کودکان و نوجوانان در زمينه آموزش فرهنگ ترافيک به نونهالان اين مرز و بوم از هيچ تلاش و کوششي فروگذار نکرده‌اند.

 

همچنين آرش ظفري معاون اداره کل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري تهران ضمن اشاره به استقبال مديريت شهري از آثار نويسندگان و هنرمندان گفت: بر آنيم تا آثار در زمينه شعر را در پروژه‌ها و طرح‌هاي شهري مورد استفاده قرار دهيم.

در ادامه اين جلسه داستان‌ها و اشعار هنرمندان پس از خوانش مورد نقد و بررسي صاحب نظران حاضر در جلسه قرار گرفت.

گفتني است محمود برآبادي که اينک در آستانه بازنشستگي قرار دارد و طي سال‌ها خدمت در سازمان حمل و نقل و ترافيک پديد آورنده آثار متعددي در زمينه داستان با محوريت آموزش رفتار صحيح ترافيکي و ارتقاي فرهنگ ترافيک بوده، با اهداي لوح تقدير و هداياي فرهنگي مورد قدرداني قرار گرفت.

نظر شما