يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۷
کد خبر: ۵۰۰۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲
شهردار تهران در جمع خبرنگاران:
شهردار تهران گفت : اميدواريم تا قبل از آغاز تابستان مجموعه پادگان جي در مناطق 9 و 10 به شهر تهران اضافه شود و نقش خوبي در بهبود اکولوژي شهري ايفا کند.

به گزارش  «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران دکتر محمد باقر قاليباف در حاشيه مراسم جشن درختکاري و افتتاح 2 هزار و 300 هکتار جنگل کاري در قالب طرح کمربند سبز پيرامون شهر تهران که در مقبره الشهدا برگزار شد با اعلام اين مطلب اظهار کرد : ما همه ساله جنگل کاري در دامنه هاي البرز را ادامه مي دهيم اما ازآنجايي که درختان کوچک هستند اين کار زياد به چشم نمي آيد ، ضمن اين که در کمربند جنوب تهران نيز چنين اتفاقي افتاده و با لطفي که مقام معظم رهبري داشتند مجموعه 300 هکتاري بوستان ولايت در اختيار شهر تهران قرار گرفت.

 

او در ادامه ضمن قدرداني از نمايندگان مجلس هشتم شوراي اسلامي گفت: انصافا مجلس هشتم در بحث تقويت مديريت شهري در شهر تهران و ديگر شهرهاي کشور به نسبت دوره هاي قبل اقدامات خوبي انجام داد.

 

وي با اشاره به توجه خوب نمايندگان تهران به مقوله مديريت شهري گفت: برنامه پنجم که به تصويب رسيده، پيشنهادهاي خوبي را براي تقويت مديريت شهري مخصوصا مديريت يکپارچه شهري ارايه داده است.

 

شهردار تهران تاکيد کرد: مردم برخي مواقع به ما اعتراض مي کنند که چرا امروز شهرداري با بهترين مصالح پياده رويي را آماده مي کند اما 8 ماه بعد گروهي ديگر آن را خراب مي کنند. آنها فکر مي کنند ما پول اضافه داريم و ما را اسراف کننده مي شناسند اما واقعيت اين است که شهر ما کانال تاسيسات و مديريت يکپارچه ندارد.

 

وي در ادامه با تاکيد بر لزوم ايجاد مديريت يکپارچه شهري تصريح کرد: تفاوت ماهوي بين مديريت واحد شهري و مديريت يکپارچه وجود دارد به طوري که در مديريت واحد شهري ، همه اختيارات متمرکز در شهرداري مي شود ولي در مديريت يکپارچه دستگاه هاي متعدد با سياستي واحد و هم افزايي کارها را پيش مي برند .

 

بنابراين گزارش، دکتر غلامعلي حدادعادل نماينده منتخب مردم تهران در مجلس نهم نيزدر جمع خبرنگاران با بيان اينکه مجلس شوراي اسلامي همواره پشتيبان اقدامات شهرداري تهران بوده گفت: در مسائل مربوط به حوزه محيط زيست و توسعه حمل نقل عمومي به ويژه مترو تلاش کرديم بودجه هاي لازم تصويب شود. در مجلس نهم نيز سعي مي کنيم در جهت گسترش خدمات شهري و پشتيباني از اقدامات خوب شهرداري تهران وظيفه خود را انجام دهيم.

 

نظر شما