دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۰۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲
در نشست هفتگي باشگاه فيلم تهران، فيلم سينمايي «چک»، به کارگرداني کاظم راست گفتار، يکشنبه 21 اسفند ساعت 18 در فرهنگسراي ارسباران نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 3 و فرهنگسراي ارسباران،«چک» روايت چهار نفر آدم کاملاً غريبه با هم است که به دليل مالکيت مشترک بر سر يک چک عليرغم ديدگاه‌هاي اعتقادي کاملاً مغاير ناگزيرند که دو شب و يک روز کامل را باهم باشند.

اهميت «چك» در اين است كه به عنوان مهمترين سند ياد‌آوري تهران سال 1389 شناخته مي‌شود و به عنوان مثال، اگر كسي 50 سال ديگر خواست نشاني از تهران اين سال بگيرد، مي‌تواند با مراجعه به اين فيلم، به‌راحتي تهران سال 1389 و ويژ‌گي‌هاي و مردمي آن را ببيند.

در فيلم «چک»، فرهاد آييش‌، همايون ارشادي،‌ شاهرخ استخري‌، جمشيد مشايخي‌، حسن شكوهي‌، مريم سعادت‌، مژگان بيات‌ و نفيسه روشن نقش آفريني مي كنند.


نشست نقد اين فيلم بلافاصله بعد از نمايش آن با حضور کاظم راست گفتار(کارگردان)، شاهرخ استخري، مژگان بيات، حسن شکوهي، فرهاد آئيش(بازيگران) و نيما حسني نسب (منتقد) برگزار خواهد شد.



علاقمندان به عضويت و حضور در نشست‌هاي باشگاه فيلم تهران مي‌توانند به فرهنگسراي ارسباران واقع در خيابان جلفا مراجعه كنند و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 22872818 تماس بگيرند.

نظر شما