شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۸
کد خبر: ۵۰۱۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲
از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران انجام مي‌شود؛
همزمان با هفته پاياني سال و در آستانه عيد نوروز، بيش از 180 ويژه برنامه از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران در قالب برنامه هاي ترکيبي، نمايشگاه ها، اجراهاي هنري، اکران‌هاي سينمايي، نشست‌هاي ادبي و موضوعي برگزار مي‌شود.

به گزارش «شهر »،به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، جشنواره هفت سين تا 25 اسفند در فرهنگسراي معرفت، جشنواره استقبال از بهار 24 اسفند در فرهنگسراي گلستان و کارگاه دانستني‌هاي نوروزي تا 26 اسفند در فرهنگسراي رويش از جمله ويژه برنامه‌هاي نوروزي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته جاري است.



همچنين بازارچه هنر نوروز با مشارکت گروه هاي خيريه و زنان سرپرست خانوار تا 28 اسفند در فرهنگسراي سرو، جشنواره آئين هاي نوروزي تا پايان اسفند در مجتمع فرهنگي هنري ايرانسرا و ايستگاه شادمانه نوروزي 24 اسفند در خانه فرهنگ کوشا در آستانه عيد نوروز برپا مي‌شوند.



نمايشگاه شيشه و صنايع دستي و نمايشگاه معرق تا 26 اسفند در نگارخانه ملل، کارگاه آموزشي ساخت هفت سين 22 اسفند در فرهنگسراي اشراق، نمايشگاه نقاشي سيزدهمين جشنواره قرآني کودک و نوجوان تا 26 اسفند در فرهنگسراي قرآن و نمايشگاه حکاکي روي پوست تخم شترمرغ تا 25 اسفند در فرهنگسراي اميد از جمله برنامه هاي نمايشگاهي در هفته جاري است.



نمايش حاجي فيروز و شيرين تا 25 اسفند در فرهنگسراي ابن سينا اجرا خواهد شد و نمايش يه قصه به رنگ آبي تا 23 اسفند در فرهنگسراي گلستان و نمايش هفت کلاه تا 22 اسفند در فرهنگسراي اجرا مي شوند.

نشست خانه ترانه 25 اسفند در فرهنگسراي ارسباران، کارگاه فيلمنامه نويسي 22 اسفند در فرهنگسراي بهمن، اکران فيلم سينمايي گشت ارشاد تا 27 اسفند در فرهنگسراي اشراق و اکران فيلم کنسرت روي آب تا پايان اسفند در فرهنگسراي گلستان ادامه خواهد داشت.



علاقه مندان مي‌توانند براي دريافت فهرست کامل برنامه‌ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما