يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۷
کد خبر: ۵۰۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
با بهره برداري از مجموعه ورزشي نونهالان در سال 91 ، سرانه هاي ورزشي در منطقه 3 تهران افزايش مي يابد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، يزدانيان مدير تربيت بدني منطقه با اعلام اين مطلب گفت : با توجه به وجود مراکز ورزشي در منطقه در حال حاضر سرانه فضاهاي ورزشي منطقه به مرز 47 سانتي متر رسيده است که با بهره برداري از باشگاه ورزشي نو نهالان در سال آينده اين سرانه افزايش چشمگيري خواهد يافت.

مدير اداره تربيت بدني منطقه 3 در ادامه 3 سالن ورزشي چند منظوره ، يک مجموعه استخر و سونا ، 6 زمين چمن مصنوعي ، يک مجموعه ورزشي تخصصي تير اندازي، 30 حلقه بسکتبال و 50 ايستگاه تندرستي در بوستان ها و مراکز ورزشي را از مهمترين امکانات ورزشي موجود در سطح اين منطقه عنوان کرد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه به اينکه در سال 90 بيش از 12 هزار نفر از شهروندان منطقه 3 در مسابقات محلات شرکت کردند افزود: آقايان در 24 رشته ورزشي و بانوان منطقه نيز در 20 رشته با يکديگر به رقابت پرداختند که در بسياري از رشته هاي ورزشي سکوهاي برتر مسابقات را از آن خود کردند.

يزدانيان اجراي مسابقات متنوع ورزشي در سال 91 را از مهمترين برنامه هاي اين اداره عنوان کرد و افزود: با رايزني هاي انجام شده از سوي تربيت بدني منطقه و فدراسيون موتورسواري اولين دوره مسابقات موتور سواري به ميزباني منطقه 3 برگزار مي شود .

وي کسب 2مدال نقره و 3 برنز در رده کشتي جوانان ،يک طلا و 3 برنزدر رشته تکواندو، يک نقره و 3 برنز در رشته شنا را از مهمترين دستاوردهاي آقايان اين منطقه و کسب مقام اول ژيميناستيک ، مقام هاي دوم و سوم تنيس روي ميز ، مقام اول گلبال نابينايان ، مقام دوم تيمي شناي محلات و مقام اول و دوم آمادگي جسماني رااز جمله افتخارات بانوان اين منطقه عنوان کرد.

نظر شما