شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۰۳۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
شهردارمنطقه 5 در راستاي ارج نهادن به مقام شامخ شهداي انقلاب و دوران دفاع مقدس با 800نفر از خانواده شهدا ديدار کرد.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه5 سعيد طلوعي شهردار منطقه ضمن تاکيد براهميت اشاعه فرهنگ ايثار و شهادت گفت: شهيدان و حماسه هاي آنان، برگ زريني از تاريخ پرافتخار كشور در به ثمر نشستن انقلاب اسلامي ايران هستند.

وي افزود: خانواده هاي شهدا بزرگترين سرمايه هاي معنوي اين انقلاب و ملت هستند و ياد شهدا اشاعه درس هاي ايثار و پايداري در جامعه است که درهمين راستا دلجويي و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران در طول سال به صورت مستمر انجام گرديد.

طلوعي با تاکيد براينکه زنده نگهداشتن نام شهدا پاسداشت ارزش هاي والاي انساني است و بايد اين مهم در جامعه نهادينه شود، گفت: در همين راستا باهماهنگي اداره امور ايثارگران منطقه بازديد از خانواده شهدا و جانبازان با حضور شهرداران نواحي و مديران منطقه به صورت برنامه هفتگي انجام مي شود.

وي ادامه داد: به منظور تکريم خانواده شهدا باهماهنگي به عمل آمده رسيدگي به درخواست آنها به صورت ويژه در برنامه هاي ملاقات مردمي هفتگي صورت مي گيرد. طلوعي از برگزاري نشست هم انديشي ايثارگران شاخص در منطقه خبر داد و گفت: در اين نشست  بر خلق ايده و راهکار براي دستيابي به وضعيت مطلوب گروه ايثارگران و به ويژه جانبازان به امکانات شهروندي تأکيد شد. شهردارمنطقه 5 درپايان از اهداي گلدان وگل به خانواده شهدا درآستانه سال نو خبرداد.

نظر شما