شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۰۴۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
شهردارمنطقه 5گفت: همزمان با ساماندهي پايانه هاي حمل ونقل عمومي طرح بهسازي مسير سامانه خط 10تندرو اجراشد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 ،سعيد طلوعي شهردار منطقه با اعلام اين خبرگفت: با توجه به کاهش تردد در معابر شهري در ايام نوروز طرح ساماندهي و بهسازي مسير ويژه ساماندهي خط 10تندرو با اجراي طرح هاي عمراني و ترافيکي انجام شد.

به گفته طلوعي مرمت روكش آسفالت، لكه‌گيري مسير، هم‌سطح سازي و رفع مشكلات روكش آسفالت و همچنين رنگ‌آميزي نرده‌ها و نظافت و پاكسازي در طول مسير انجام شد.

 شهردار منطقه با اشاره به اينکه مسير خط10 اتوبوس هاي تندرو حدفاصل ميدان آزادي تا دانشگاه علوم و تحقيقات 14 ايستگاه وجود دارد، افزود: در همين راستا همزمان با بهسازي و اجراي عمليات عمراني طرح هاي ترافيکي جهت ايمن سازي مسيراجرا شد.

 به گفته وي نصب و ساماندهي مسير به عناصر ترافيكي و علائم هشدار دهنده، ساماندهي موانع فيزيكي، رسيدگي به تابلوها و چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي و خط‌كشي خطوط از جمله اقدامات اجرايي است.

وي همچنين به امتداد مسيرسامانه 10تندرو تا پايانه جنت آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به بار ترافيکي ميدان دانشگاه طرح امتداد بخشي از ناوگان خط 10 به پايانه جنت آباد در دستور کار قراردارد.

شهردار منطقه 5 در ادامه از اجراي بهسازي و ساماندهي پايانه ها ي حمل و نقل عمومي منطقه خبر داد و گفت: احداث و تجهيز نمازخانه و سرويس بهداشتي و همچنين تامين روشنايي پايانه ها درحال انجام است.

نظر شما