دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۸
کد خبر: ۵۰۵۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
مدير بافت هاي تاريخي شهر تهران از اتمام مراحل طراحي خيابان لاله زار تهران خبر داد و گفت : عمليات اجرايي اين طرح در سه ماه ابتداي امسال آغاز خواهد شد .

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران بهروز کاشف با بيان اين مطلب گفت : طراحي براي ساماندهي خيابان لاله زار تهران نهايي شده است و عمليات اجرايي آن در سه ماه نخست سال آغاز مي شود.


وي با اشاره به اهميت اجراي اين طرح افزود: در اجراي اين طرح بر هويت تاريخي اين محدوده از تهران تاکيد شده است و در کالبد اين فضا ، هويت تاريخي آن اجرايي مي شود.


مدير بافت هاي تاريخي شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: در اجراي طرح ساماندهي محدوده خيابان لاله زار تهران، کف سازي، جداره ها، نماها و مرمت بعضي از ابنيه مورد توجه قرار مي گيرد تا بتواند احيا گر هويت و اصالت اين محدوده باشد .


به گفته وي در اين ارتباط با کسبه و افرادي که اين منطقه محل تردد آنان است مذاکره شده است و توافقات لازم در خصوص مکان يابي ها و ساير مراحل صورت گرفته است.


کاشف تصريح کرد : حمايت از بافت هاي تاريخي و توجه جدي به آن از مهم ترين اقداماتي است که بايد انجام شود و از اين رو براي بافت هاي تاريخي تهران برنامه هاي مختلفي پيش بيني شده است.

نظر شما