شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۰۶۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
رئيس اداره زيباسازي شهرداري منطقه 20 با اشاره به اهميت آرامش بصري شهروندان از گسترش ديوارنگاره‌هاي اين منطقه خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، عليرضا دانشور با اشاره اين خبر گفت: در راستاي طرح استقبال از بهار، 2هزار و 68 مترمربع از فضاها و نماهاي عمودي اين منطقه نقاشي ديواري شد.

دانشور با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خاطرنشان كرد: 536 مترمربع از فضاهاي نقاشي شده به منظور گرامي داشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس به تصاويرشهدا اختصاص يافته است.

وي در ادامه رفع آشفتگي بصري و برقراري آرامش رواني را از جمله اهداف نقاشي هاي ديواري برشمرد و خاطرنشان کرد: 1532 مترمربع از ديوارنگاره هاي مورد اشاره نيز با تصاويري با مضامين كوه دماوند، خانه روستايي و منظره هاي طبيعت در خيابان بهاران، آستانه، محله بهشتي و سه راه تقي آباد در راستاي طرح استقبال از بهار انجام شد.

شستشو و پاكسازي 57 هزار و 600متر مربع جداره هاي شهري، رنگ آميزي 49هزار و 200 مترمربع از مبلمان و المان هاي شهري، آذين بندي 30 مكان از موقعيت هاي ميادين و نقاط پرتردد، حذف 265 مانع فيزيكي و اقلام زائد و غير مجاز و پاكسازي 1260 مترمربع برچسب و پوستر تبليغاتي از جمله اقدامات اداره زيباسازي اين منطقه در طرح استقبال از بهار بوده كه به منظور زيبايي بصري شهر و رفاه حال شهروندان انجام شده است.

نظر شما