دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۰۶۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
«جمهوري اسلامي ميدان را براي هنرمنداني مثل مهران مديري باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مديري با جمهوري اسلامي معامله کرده بود تا ما را به سخره بگيرد اما نتيجه اش را ديد.»

الف: «جمهوري اسلامي ميدان را براي هنرمنداني مثل مهران مديري باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مديري با جمهوري اسلامي معامله کرده بود تا ما را به سخره بگيرد اما نتيجه اش را ديد.»

به گزارش جام، "شهرام همايون" مدير و مجري تلويزيون ماهواره اي "کانال يک" (ChannelOne) پنجشنبه 17فروردين (Aprill.05) بعد از گذشت حدود دو سال از انتشار غيررسمي طنز ويدئويي "بمب خنده" با موضوع هجو شبکه هاي ماهواره اي اپوزيسيون خارج نشين و تلويزيون هاي لس انجلسي که استقبال شديد مردم را به همراه داشت، با عصبانيت تمام اظهار داشت: «جمهوري اسلامي ميدان را براي هنرمنداني مثل "مهران مديري" باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مديري با جمهوري اسلامي معامله کرده بود تا ما را به سخره بگيرد اما نتيجه اش را ديد. کاري که او با من کرد، نتيجه اش در سريال "قهوه تلخ" مشخص شد و يک پروژه ميلياردي به مصبيت گرفتار شد.»

 

همايون که حرکاتش به صورت هنرمندانه اي توسط مهران مديري در قالب طنز به تصوير کشيده شده است، افزود: «من در اين شبکه تلاش مي کنم هنرمنداني را که در خدمت جمهوري اسلامي هستند و به عضويت وزارت اطلاعات درآمده اند، که مهران مديري در رأس آن هاست، شناسايي کنم. تمام سعي خودم را مي کنم تا پرونده اي بر عليه او درست کنم. الان هم در حال جمع بندي و جمع آوري اسناد و مدارک و مستنداتي براي اين پرونده هستم تا به بينندگان ارائه کنم.»

نظر شما