دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۵۰۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲
همزمان با سال «توليد ملي،حمايت از کار و سرمايه ايراني»
همزمان با سال «توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني» اولين کانون کارآفريني با عنوان «انديشه‌گران برتر» در منطقه 18 تهران تشکيل و دوره‌هاي آموزشي کارآفريني را برگزار خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 18؛ کانون کارآفريني فرهنگسراي خاتم در راستاي قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور و همزمان با سال "توليد ملي،حمايت از کار و سرمايه ايراني" با هدف دستيابي به توسعه پويا در زمينه خود اشتغالي، کارآفريني و کاهش نرخ بيکاري در منطقه 18 و جنوبغرب پايتخت با رويکردهاي رازهاي موفقيت،قدرت تصميم گيري،راههاي دستيابي اعتماد به نفس در فرهنگ تفاهم تشکيل شده است.


رضا خليلي دبير کانون کارآفريني اين فرهنگسرا،با تاکيد بر اثر بخشي کارهاي گروهي خاطرنشان کرد: برگزاري کارگاه هاي آموزشي ابتکار عمل، تصميم گيري، خلق فرصت ها،ريسک پذيري،کارگاه هاي تحقيقاتي و مطالعاتي براي دانش آموزان،دانش جويان و همچنين مشاوره شغلي براي علاقمندان به کارآفريني از اهداف تشکيل اين کانون است.


اين کارشناس ارشد جغرافياي ژئوپلتيک گفت: در حال حاضر اين کانون با بيش از 50 عضو فعال،فعاليت خود را آغاز کرده و همچنين آماده عضوپذيري به صورت فعال و افتخاري در سال 1391 است.


وي با اشاره به سال 1391 با نام گذاري مقام معظم رهبري با عنوان "توليد ملي،حمايت از کار و سرمايه ايراني" و افتتاح اين تشکل خود جوش به جهت رفع نياز شهروندان جنوبغرب پايتخت افزود: علاقمندان به حضور در کارگاه ها و عضويت در اين کانون مي توانند هر روز به غير از ايام تعطيل به يافت آباد، شهرک وليعصر، انتهاي خيابان حيدري جنوبي، خيابان پژاند، بوستان لواساني، فرهنگسراي خاتم، کانون کارآفريني و يا واحد آموزش مراجعه کنند.

نظر شما