دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۳
کد خبر: ۵۰۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
هفتمين جشنواره فيلم کوتاه سايه، 23 تا 27 ارديبهشت امسال در مرکز آموزش عالي سوره برگزار مي شود.

به گزارش «شهر» هفتمين جشنواره فيلم کوتاه سايه در 2 بخش دانشجويان و دانش آموختگان و 4 رشته داستاني، مستند، تجربي و پويانمايي تنها با حضور دانشجويان دانشگاه سوره برگزار مي شود.

در بخش دانشجويي علاوه بر اهداي تنديس جشنواره و هديه نقدي در 4 رشته داستاني، مستند، تجربي و پويانمايي، به بهترين کارگرداني داستاني، فيلم نامه، تحقيق و پژوهش مستند، بهترين تدوين، تصويربرداري، صدابرداري و صداگذاري و بهترين بازيگر مرد و زن ديپلم افتخار و جايزه نقدي هديه مي شود.

مسابقه طراحي بهترين پوستر امسال براي نخستين بار به جشنواره اضافه شده است. هم چنين بهترين فيلم از نگاه تماشاگران نيز مورد ارزيابي قرار مي گيرد و تنديس جشنواره به کارگردان آن هديه مي شود. جايزه جايزه ويژه ديگر هفتمين جشنواره فيلم کوتاه سايه، اهداي لوح تقدير به بهترين فيلم دانشجويان سال اولي دانشگاه سوره (ورودي سال 90) است.

در بخش دانش آموختگان، تنديس جشنواره و هديه نقدي در 4 رشته داستاني، مستند، تجربي و پويانمايي به برگزيدگان تعلق مي گيرد. آخرين مهلت ارسال آثار از سوي دبيرخانه اين جشنواره هفتم ارديبهشت اعلام شده است و برگزاري مسابقه در هر بخش مستلزم دريافت 5 اثر از دانشجويان است.

در اين جشنواره کليه اثاري که از سال 1388 به بعد توليد شده اند و در دوره هاي پيشين به اين جشنواره ارسال نشده اند، امکان شرکت در هفتمين جشنواره فيلم کوتاه سايه را دارند.

دانشجويان علاقه مند مي توانند براي اطلاعات بيشتر به دبيرخانه اين جشنواره در دانشگاه سوره مراجعه کنند.

نظر شما