يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۳
کد خبر: ۵۰۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲
دبير شورايعالي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي شهرداري تهران از تشكيل صد و پنجاه و پنجمين جلسه اين شورا خبر داد و گفت: در اين جلسه مجموعه فعاليت‌ها و آثار ارايه شده در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب به تصويب رسيد و عنوان "فرهنگسرا كتاب" براي آنها برگزيده شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيد رضا مصطفوي با بيان اين مطلب افزود: در نمايشگاه بين المللي كتاب 91، سازمان فرهنگي و هنري به نمايندگي شهرداري تهران تمامي آثار، كتب و انتشارات مجموعه مديريت شهري را تحت عنوان «فرهنگسرا كتاب» عرضه خواهد كرد.

وي از تشكيل كميته اطلاع‌رساني وي‍‍ژه انتشار اخبار حضور شهرداري تهران در بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب خبر داد و گفت: كميته اطلاع‌رساني با رياست مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري تهران درراستاي انتشار صحيح و به موقع اخبار‌ حضور شهرداري تهران در نمايشگاه بين المللي كتاب سال 9، تشكيل خواهد شد.

مصطفوي تصريح كرد: همچنين اعضاي براساس راي اعضاي اين شورا مقرر شد تا رياست سازمان فرهنگي و هنري ظرف 20 روز آينده طي برگزاري جلسه با نمايندگان تمامي سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه شهرداري تهران، برنامه‌هاي مدون ايام برگزاري نمايشگاه بين المللي كتاب را به شورايعالي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي شهرداري ارايه دهد.

دبير شورايعالي اجتماعي، فرهنگي و ورزشي شهرداري تهران افزود: طرحي با هدف افزايش تعامل هدفمند شورايعالي با ساير كميسيون‌هاي تخصصي و شوراهاي راهبردي در دبيرخانه اين شورا تدوين شده است كه امروز در جلسه بيان و مقرر شد تا تمامي سازمان و شركت‌هاي نظرات و راهبردهاي خود را در اين خصوص ارايه دهند.

مصطفوي گفت: بررسي وضعيت اجتماعي و فرهنگي شهر تهران، توليد فيلم كوتاه پياده‌راه سازي معابر، ارايه پژوهشي در خصوص عوامل مخاطره آميز پيش روي بانوان و بررسي عملكرد شوراي فرهنگي مترو از ديگر محورهاي صد و پنجاه و پنجمين جلسه اين شورا به شمار مي رود.

وي ادامه داد: بررسي طرح اوليه ميدان امام حسين(ع) و ميدان شهدا، تعيين سرفصل فعاليت‌هاي شهرداري تهران در هفته معلم و روزجهاني كارگر در دستور كار جلسه آتي اين شورا قرار گرفت.

نظر شما