يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۰۹۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۳
رهبر انقلاب نياز به تأمين امنيت را جزو نيازهاي اساسي و زمينه ساز براي برنامه ريزي منظم و سازمان يافته دانستند و تأكيد كردند: چنانچه جامعه اي امنيت نداشته باشد هيچ كار سازمان يافته اي در جهت پيشرفت و ارتقاء آن كشور تضمين نخواهد شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر يكشنبه-27 فروردين- در ديدار وزير كشور و جانشين فرمانده كل قوا در نيروي انتظامي، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از فرماندهان و كاركنان اين نيرو، جلب رضايت مردم را زمينه ساز جلب رضايت الهي دانستند و خاطرنشان كردند: اگر مسئولان بتوانند دلهاي مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضايت الهي را نيز جلب خواهند كرد.


ايشان با معرفي پرسنل نيروي انتظامي به عنوان سربازان نظام اسلامي، نياز به تأمين امنيت را جزو نيازهاي اساسي و زمينه ساز براي برنامه ريزي منظم و سازمان يافته دانستند و تأكيد كردند: چنانچه جامعه اي امنيت نداشته باشد هيچ كار سازمان يافته اي در جهت پيشرفت و ارتقاء آن كشور تضمين نخواهد شد.


رهبر انقلاب اسلامي با تأكيد بر ضرورت برنامه ريزي مبتني بر خرد جمعي، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزي براي پيشرفت و حركت رو به جلوي كشور، تحقق برنامه ها و اجراي صحيح آن را منوط به تأمين امنيت و احساس آرامش دروني جامعه دانستند.


ايشان ضمن برشمردن برخي آسيب پذيري هاي فردي و سازماني افزودند: همچنان كه ممكن است افراد به لحاظ روحي و ذهني دچار آسيب پذيري شوند، سازمانها نيز در معرض رخنه ي فساد و آسيب هستند كه همواره خردمندانه و با توجه كافي، بايد مراقبت هاي لازم را به عمل آورد.


حضرت آيت الله خامنه اي توجه به امانت، صداقت، ديانت و انجام وظايف سازماني و همچنين مقدم دانستن منافع جامعه بر منافع شخصي را زمينه ساز اعتلا و پيشرفت يك كشور خواندند و خاطرنشان كردند: اگر در جامعه اي كساني باشند كه با اين روحيه كار كنند يقيناً آن جامعه به اوج خواهد رسيد و به قدرت استوار و ماندگاري دست خواهد يافت.


در ابتداي اين ديدار و پيش از بيانات رهبر معظم انقلاب، سردار سرتيپ احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي گزارشي از عملكرد اين نيرو در زمينه كاهش نسبي جرائم جنايي، افزايش كشفيات مواد مخدر، پيشرفت هاي سخت افزاري و نرم افزاري در حوزه ي مرزباني، كاهش تصادفات، افزايش خدمات نيروي انتظامي به مردم، و ارتقاي رضايتمندي مردم از پليس بيان كرد.

نظر شما