سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۰۹۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 خبر داد
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 از برگزاري نشست‌هايي با عنوان «شب‌نشيني‌هاي فرهنگي بهاره» در ادامه سلسله نشست‌هاي ايمان و توانگري با شروع ماه ارديبهشت در فرهنگسراي سرو خبر داد.

رضا دوستعلي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: سلسله نشست‌هاي «ايمان و توانگري» يكي از برنامه‌هاي شاخص سازمان فرهنگي هنري محسوب مي‌شود كه در فصل بهار در قالب شب‌نشيني‌هاي فرهنگي بهاره براي سومين سال متوالي در فرهنگسراي سرو برگزار خواهد شد.


رييس فرهنگسراي سرو افزود: «شب‌نشيني‌هاي فرهنگي بهاره» امسال با عنوان اختصاصي «دريچه‌اي به سوي آسمان» با حضور اساتيد دانشگاه‌ها و كارشناسان مجرب در حوزه روانشناسي به مباحثي مانند شيوه زندگي، رازهاي موفقيت، خودشناسي و غيره مي‌پردازد.


دوستعلي با بيان اينكه امروز آخرين جلسه هماهنگي با گروه برگزاركننده اين برنامه برگزار مي‌شود، ادامه داد: در اين نشست اسامي اساتيد شركت‌كننده و سخنرانان نهايي مي‌شود. سال‌هاي گذشته از محضر اساتيدي مانند عليرضا شيري، حجت‌الاسلام برمايي و حسن عشايري استفاده كرديم و اميدواريم در سال جاري نيز اين اساتيد حضور داشته باشند.



وي به استقبال خوب شهروندان از اين برنامه در سال‌هاي گذشته اشاره كرد و گفت: امسال نيز علاقه‌مندان و مخاطبان بهتري را براي اين برنامه پيش‌بيني مي‌كنيم. شب‌نشيني‌هاي فرهنگي بهاره از ارديبهشت‌ماه هر چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسراي سرو برگزار مي‌شود.


فرهنگسراي سرو در خيابان ولي عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعي، کوي ساعي دوم واقع است.

نظر شما