دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۰۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲
در سالروز شهادت استاد مطهري صورت مي‌گيرد
رييس خانه موزه شهيد مطهري از ويژه‌برنامه‌هاي اين مركز به مناسبت سي و سومين سالروز شهادت اين متفكر بزرگ جهان اسلام خبر داد.

رامين هوشيار در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين برنامه‌ها كه از 7 تا 12 ارديبهشت‌ماه برگزار مي‌شود شامل برگزاري نمايشگاهي از كتاب‌ها و آثار شهيد مرتضي مطهري است ضمن اينكه وسايل و لوازم استاد نيز در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد.


وي با بيان اينكه در طول اين ايام جلسات سخنراني با حضور اساتيد و صاحبنظران نيز برگزار مي‌شود، افزود: با موسسه تهران‌گشت نيز توافقاتي براي برگزاري تورهاي يكروزه بازديد از خانه موزه ويژه مدارس و حوزه‌هاي علميه قم صورت گرفته است. شهروندان و علاقه‌مندان نيز مي‌توانند براي بازديد از اين خانه موزه مراجعه كنند.


هوشيار تصريح كرد: همچنين در مراسم اختتاميه كه روز 12 ارديبهشت‌ماه در خانه موزه در نظر گرفته شده است، از تعدادي از معلمان و ايثارگران منطقه 3 تجليل به عمل مي‌آيد.



خانه استاد شهيد مرتضي مطهري ارديبهشت 86 و توسط سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران خريداري، بازسازي و تجهيز شد و محمدباقر قاليباف شهردار تهران همزمان با بيست و هشتمين سالگرد شهادت استاد آن را افتتاح کرد اما به خاطر طولاني شدن کار جمع‌آوري مدارک و يادمان‌هاي بيشتر درباره استاد، درهاي اين مرکز يکسال بعد يعني در ارديبهشت 87 به روي عموم باز شد.



خانه موزه استاد مطهري واقع در خيابان شريعتي، خيابان کلاهدوز، ‌ نرسيده به مسجد يزدي‌ها، جنب کوچه صدرا واقع است.

نظر شما