دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با انتقاد از هنرمندان مجسمه‌ساز و کم کاري آنها در طراحي نمادهاي شهري گفت: سازمان زيباسازي براي ميدان‌هاي انقلاب و ولي‌عصر (عج) فراخوان داد. اما آيا طرح‌هايي که ارائه شد در حد آثار فاخري همچون آثار مرحوم صديقي بود؟ يا براي ميدان شهدا کدام المان را در حد شان نام اين ميدان طراحي کرديم؟ در حالي که هيچ ميداني اين قدر شهيد نداده است.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي‌سازمان زيباسازي شهر تهران، سيد محمد جواد شوشتري که در نشست هنرمندان مجسمه‌ساز شهر تهران با مسئولان سازمان زيباسازي عصر دوشنبه 28 فروردين‌ماه در تالار سعدي برج ميلاد سخن مي‌گفت با بيان اين مطلب افزود: سازمان زيباسازي برنامه‌هاي مربوط به مجسمه‌سازي را در اين دو سه سال اخير سرعت بخشيده و به صورت دقيق پيگيري مي‌کند تا بتواند عقب ماندگي‌هاي گذشته را جبران کند.

وي با بيان اينکه به عنوان يک مدير هنوز توقعش از سازمان زيباسازي برآورده نشده است، افزود: با توجه به اينکه تهران الگوي همه شهرهاست و مجسمه‌هاي فاخري در اين شهر وجود دارد بايد تلاش شود کارهايي که ارائه مي‌شود از سطح بالايي برخوردار باشد.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران ادامه داد: ما کساني هستيم که بايد اين بستر را ايجاد کنيم. البته بخشي از اين وظيفه به عهده ما و بخش ديگر برعهده وزارت ارشاد است.

شوشتري بخشي از فعاليت سازمان زيباسازي در زمينه مجسمه‌هاي شهري را قابل قبول دانست و گفت: در طول مديريت در اين سازمان تلاش کرده‌ايم فضايي فراهم کنيم که هر کس احساس مي‌کند حرفي براي گفتن دارد، طرحش را ارائه دهد. وي از برگزاري يک سمپوزيوم و يک بينال در سال جاري از سوي سازمان زيباسازي شهر تهران خبر داد و تصريح کرد: از دل همين بينال‌ها خيلي از آثار را انتخاب مي‌کنيم و سفارش مي‌دهيم.


نظر شما