يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۰۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
فرهنگسراي فردوس برگزار مي‌کند
فرهنگسراي فردوس، در فصل بهار مراسم قرائت دعاي عهد را در روزهاي جمعه سال 91 در دل کوه هاي البرز برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 و فرهنگسراي فردوس، اين برنامه با هدف ترويج فرهنگ مهدويت و گسترش معنويت در فضاي کوه و کوه نوردي،در سفري نيم روزه به کلک چال و تپه نورالشهداء با قرائت دعاي عهد و سخنراني در صبح روزهاي جمعه برگزار مي‌شود.



اين تور نيم روزه کوه پيمايي ،ساعت 6 صبح از بوستان جمشيديه به مقصد کلک چال و تپه نورالشهداء حرکت و تا ساعت 10 صبح ادامه خواهد داشت.



شرکت کنندگان پس از صعود به ارتفاعات شمالي تهران، در جوار مزار شهداي گمنام به قرائت دعاي عهد پرداخته و از سخنراني مذهبي توسط حجت الاسلام پناهيان ، ابوترابي و ضرابي بهره خواهند برد.



همچنين در کنار مراسم دعا و سخنراني مسابقه‌اي با هدف ترويج فرهنگ ولايت محوري و معرفي ياران صديق ائمه اطهار(ع) برگزار نموده و در هر جلسه به سه نفر از برندگان به قيد قرعه سفر زيارتي کربلا اهدا مي‌شود.



تاکنون مسابقه هايي با موضوعات «حضرت ابوالفضل عباس» ، «عمار ياس»، «قيس بن سعد»، «جابرابن يزيد جعفي»، «عثمان ابن سعيد»، «هشام ابن حکم» توسط اساتيد حاضر در اين مراسم برگزار شده است.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي ثبت نام در اين برنامه به فرهنگسراي فردوس واقع در ميدان صادقيه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند.



اطلاعات بيشتر پيرامون اين برنامه از طريق نشاني اينترنتي ferdos.farhangsara.ir و يا شماره‌هاي 44002269و70 امکان پذير خواهد بود.

نظر شما