يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۳
کد خبر: ۵۱۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
مسابقه کتاب‌خواني «کتاب؛ سايه‌بان شهر» که به همت مديريت امور کتابخانه‌هاي معاونت فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برگزار شده بود، با شرکت هفت هزار شهروند تهراني به کار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار «شهر»، هفت هزار شهروند تهراني در دوره دوم مسابقه کتاب‌خواني «کتاب؛ سايه‌بان شهر» که از 15 بهمن‌ماه 90 آغاز به کار کرد و تا پايان فروردين 91 تمديد شد، شرکت کردند.

اين مسابقه که دوره پيشين آن در تابستان سال 90 برگزار شد، اين‌بار کتاب «کتاب همسايه» با موضوع آيين همسايگي و همسايه‌داري را براي شرکت در مسابقه در اختيار شهروندان تهراني قرار داده است.

در اين دوره نيز همچون دوره پيشين، شهروندان از راه تماس با سامانه تلفني 1837 و درج مشخصات خود اين کتاب را با پيک رايگان دريافت کرده و يا با مراجعه به 80 کتابخانه سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در مناطق 22گانه، آن‌را دريافت کردند.

337 شهروند تهراني از طريق سامانه تلفني 1837 و 6 هزار و 563 نفر از طريق کتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران يا باشگاه مخاطبان فرهنگسراي مجازي در مسابقه کتاب‌‌خواني «کتاب؛ سايه‌بان شهر» شرکت کرده‌اند.



مديريت امور کتابخانه‌هاي معاونت فرهنگي سازمان که برگزارکننده «کتاب؛ سايه‌بان شهر» است، در نظر دارد به کتابخانه‌هايي که بيشترين تعداد از اين کتاب را فروخته باشند، جوايز نقدي عرضه کند. کتابخانه خاوران، کتابخانه سرو و کتابخانه بهاران به ترتيب 500، 350 و 300 کتاب «همسايه» براي شرکت در اين مسابقه به شهروندان فروخته‌‌اند.

نظر شما