يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۵
کد خبر: ۵۱۰۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
اولين جلسه شهردار منطقه 4 با دبيران شوراياري محلات 20 گانه در سال 91 با هدف اجراي سند ساماندهي محلات و توزيع متناسب سرانه ها در سطح منطقه برگزار شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 ، حسن کريميان شهردار منطقه گفت: در سال گذشته با همکاري مطلوب دبير و اعضاي شوراياري، خدمات متنوعي در قالب بازديدهاي ميداني و مصوبات عمراني، ترافيکي، خدمات شهري و فرهنگي و ورزشي در سطح محلات اجرا شد و اميدوارم اين همکاري در سال جاري پر رنگ تر و پر توان تر ادامه پيدا کند.

وي در ادامه تشريح کرد: سال گذشته با وجود سرانه هاي جمعيتي متفاوت و بافت فرسوده، اقدامات بسيار خوبي صورت گرفت و امسال با توجه به محدوديتهاي بودجه، سعي داريم ضمن توزيع يکسان سرانه ها در محلات، طرح هاي بزرگي را با حمايت ويژه شهردار تهران آغاز کنيم.

شهردار منطقه در ادامه به پيگيري و اجراي مصوبات در سال جديد اشاره کرد و افزود:  امسال بحث اجراي مصوبات را با قدرت دنبال خواهيم کرد و ساماندهي و توسعه سند محلات بخش عمده اي از اقدامات منطقه خواهد بود که نيازهاي محلات که با همکاري شوراياران جمع آوري شده را  نهايي کرده و با جديت به اجرا درآوريم.

کريميان افزود: يکي ديگر از برنامه هاي اجرايي، سال جاري احداث و تملک و تغيير مکان و تجهيز سراي محلات قاسم آباد ،ده نارمک ،لويزان و کوهسار است که با همياري شهرداران نواحي در دستور کار قرار گرفته است و به زودي شاهد بهترين سراي محلات در تمام محلات منطقه با امکانات و تجهيزات در خور شان مردم محلات خواهيم بود.

وي به افتتاح پروژه هاي بزرگ منطقه در سال جاري اشاره کرد و گفت: امسال با افتتاح پروژه هاي عظيم باغ پرندگان، کارخانه تبديل زباله به انرژي و ادامه بزرگراه شهيد زين الدين اتفاقات بزرگي در منطقه رخ خواهد داد.

سيد حسين حسيني نژاد  قائم مقام منطقه نيز به  ادامه روند بازديدهاي هفتگي با شوراياران در جهت رفع نيازهاي محلات اشاره کرد و گفت: امسال نيز در ادامه اجراي مصوبات بازديدهاي ميداني به دنبال اجرايي شدن کامل آنها و رفع نياز شهروندان خواهيم بود.

وي از افزايش ايمني و کاهش تصادفات در منطقه نام برد و افزود: افزايش ايمني در نقاط حادثه خيز منطقه از جمله بزرگراه امام علي (ع) و محور دماوند موجب کاهش بيش از 40 درصد تصادفات شده است که اين مهم با همکاري پليس راهور صورت گرفت.

قائم مقام منطقه در پايان گفت: اميدواريم امسال نيز همانند سال گذشته با همياري شوراياران و نواحي بتوانيم مشکلات و معضلات محلات منطقه را حل کنيم و شهروندان را به آنچه که شايسته شان است برسانيم .

در ادامه، دبير دبير شوراياران مننطقه ضمن معرفي دبيران منتخب جديد، گزارشي از مصوبات سال گذشته ارايه کرد.

نظر شما