دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۱۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران اجرا مي‌شود؛
بيش از 240 ويژه برنامه فرهنگي هنري همزمان با هفته نخست ارديبهشت ماه و ايام سوگواري حضرت زهرا(س)، از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نمايش ويژه ايام فاطميه(س) 2 تا 6 ارديبهشت در فرهنگسراي ابن سينا، ويژه برنامه شعرخواني و نمايش با عنوان سوگواره خزان بهار، 7 و 8 ارديبهشت در فرهنگسراي قبا و گردهمايي هيئت نوگلان حسيني به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، 5 ارديبهشت در فرهنگسراي انديشه از جمله برنامه هايي است که به مناسبت ايام سوگواري شهادت حضرت زهرا(س) در تهران برگزار مي شود.


مراسم سوگواري با عنوان دردانه هستي، 5 ارديبهشت در فرهنگسراي گلستان، مسابقه طنين جانسوز مظلومه تا 7 ارديبهشت در فرهنگسراي رازي، شب شعر ياس کبود، 4 ارديبهشت در خانه فرهنگ دردار، ويژه برنامه نقالي به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، 5 ارديبهشت در فرهنگسراي خاوران و نشست هاي تخصصي جايگاه و سيماي زن امروز با الگوپذيري از شخصيت حضرت زهرا(س)، 5 ارديبهشت از سوي خانه فرهنگ قلم، از ديگر برنامه هاي اين هفته است.


نشست پاتوق خنديشه با حضور ناصر فيض 4 ارديبهشت در فرهنگسراي قبا، نشست نقد و بررسي شعر، 6 ارديبهشت در فرهنگسراي اشراق، کارگاه اصول اوليه داستان نويسي، 7 ارديبهشت در مجتمع فرهنگي هنري حکيميه، تفسير گلستان و بوستان سعدي، 5 ارديبهشت در کتابخانه دکتر شهيدي، مسابقه روزي با گلستان سعدي، 5 ارديبهشت در کتابخانه آيت الله طالقاني و مسابقه کتابخواني هفت شهر عشق تا 25 ارديبهشت در کتابخانه حزين لاهيجي از جمله برنامه هاي ادبي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري است.


نمايشگاه و کارگاه سفال با عنوان گويا و خاموش، 7 ارديبهشت در خانه فرهنگ شيخ هادي، نمايشگاه نگارگري و تذهيب تا 10 ارديبهشت در نگارخانه کلک خيال، نمايشگاه تصوير سازي تا 14 ارديبهشت در فرهنگسراي بهمن و نمايشگاه نمادهاي آييني و مذهبي تا 8 ارديبهشت در فرهنگسراي مهر، در برپا خواهند بود.


نمايش فيلم سينمايي قلاده هاي طلا تا 8 ارديبهشت در فرهنگسراهاي هنگام و گلستان و نمايش عروسکي و موزيکال «گرگ هايي که مي خواستن برگردن...» تا 15 ارديبهشت در خانه فرهنگ فدک در اين هفته اجرا مي شوند.


کارگاه آموزشي پرورش قارچ خوراکي 9 ارديبهشت در فرهنگسراي ابن سينا، مسابقه ساخت بادبادک با موضوع خليج فارس، 8 ارديبهشت در فرهنگسراي فردوس، نمايش بازي هاي محلي اقوام ايراني، 4 ارديبهشت در مجتمع ايرانسرا و مسابقه فانون فارس، تا 8 ارديبهشت در فرهنگسراي اخلاق برگزار مي شوند.


علاقه مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما