دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۵۱۱۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کانون هوانوردي مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 برگزار ميکند
کانون هوانوردي مديريت فرهنگي هنري منطقه 21 در جهت رسالت‌هاي آموزشي خود و با هدف ارتقا سطح آموزش هاي علمي شهروندان دوره ساخت هواپيماهاي مدل و فرايند پرواز مجازي را در خانه فرهنگ نوردانش آموزش مي‌دهد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 21، خانه فرهنگ نوردانش با هدف ايجاد ظرفيت‌هاي جديد فرهنگي و ارتقاء سطح آموزش‌هاي علمي با همکاري کانون هوانوردي شهيد دوران اقدام به برگزاري چهارمين دوره آموزشي با عنوان بربلنداي سپهر کرده است.


در اين دوره سر فصل‌هاي آموزشي ساخت هواپيماي مدل و فرايند پرواز مجازي و شناخت قطعات اصلي هواپيما تدريس خواهد شد.


اساتيد اين دوره مهندس مازيار شربتي (مهندس تکنولوژي هواپيما و مدرس سيستم‌هاي هواپيماي ايرباس و موتورهاي هواپيما) اکبر دهقان فردوس (متخصص تعمير و بازرسي فني هواپيماهاي جامبوجت و هرکولس و مسئول آموزش پرسنل فني نيروي هوائي) و عليرضا توکلي است.


اين دوره آموزشي چهارشنبه هر هفته تا 31 خرداد ماه از ساعت 16- 18 در خانه فرهنگ نور‌دانش برگزار مي‌شود.



کانون هوانوردي شهيد دوران منطقه 21 با توجه به همجواري با منطقه هوايي مهرآباد و کثرت علاقه مندان به يادگيري پرواز در تابستان سال 90 راه اندازي و در مهرماه همان سال با حضور فرزند شهيد عباس دوران، کاپيتان اردشيري، سرتيپ فرج الله برات پور فرمانده دسته پروازي عمليات حمله به اچ 3، سرگرد آزاده منصور کاظميان، سرتيب محمود زرابي مديرعامل کانون خلبانان بازنشسته(فرمانده گردان شهيد دوران) و جمعي از خلبانان و مهندسين هواپيمايي افتتاح رسمي شد.


در اين کانون هنرجويان پس از طي کردن دوره‌هاي آموزشي مي‌توانند به صورت عملي به ساخت هواپيماهاي مدل پرداخته و در مسابقاتي که به همين منظور طراحي شده است شرکت کنند و مدرک راهبري هواپيماي مدل را دريافت دارند.


علاقه مندان به منظور شرکت و ثبت نام در دوره‌هاي آموزشي و عضويت در کانون هوانوردي شهيد دوران مي‌توانند به نشاني: جاده مخصوص کرج، شهرک آزادي، بلوار محمد رسول الله(ص)، بوستان مريم مراجعه كنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 44531777 تماس بگيرند.

نظر شما