سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۷
کد خبر: ۵۱۲۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
سازمان آتش نشاني اعلام کرد:
آتش‌نشان با استفاده از خودروهاي آتش نشاني و نجات همچنين موتورسيکلت امدادي و به صورت پياده آماده تامين ايمني هر چه بيشتر بيست وپنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران هستند.

مسعود علوي مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري تهران در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با اشاره به آمادگي کامل اين سازمان براي تامين ايمني بيست و پنجمين نمايشگاه کتاب تهران، گفت: در ايام برگزاري نمايشگاه خودروها و نيروهاي دو ايستگاه آتش نشاني در مصلي امام خميني (ره) مستقر هستند و در نقاط مختلف نمايشگاه خدمات ايمني مورد نياز شهروندان را ارائه مي‌کند.


وي استقرار کپسول‌هاي آتش‌نشاني درتمام غرفه‌ها، نصب علائم راهنمايي پله‌هاي اظطراري و درهاي خروج و تبليغات محيطي و ارائه هشدارهاي ايمني را از ديگر اقدام هاي سازمان آتش نشاني براي تامين ايمني نمايشگاه کتاب عنوان کرد و افزود: همچنين شيرهاي آتش نشاني به تعداد لازم در محل برگزاري نمايشگاه وجود دارد. به گفته علوي،آتش نشان با استفاده از خودروهاي آتش نشاني و نجات همچنين موتورسيکلت امدادي و به صورت پياده تامين ايمني هر چه بيشتر نمايشگاه را بر عهده دارند.


مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري تهران، با اشاره به حضور مديران ارشد آتش‌نشاني در جلسات هماهنگي نمايشگاه کتاب، اظهارکرد: در چند هفته مانده به شروع نمايشگاه کتاب، کارشناسان سازمان، ايمني نمايشگاه را بررسي کردند و نکات ايمني که بايد رعايت شود، به مسئولان گوش‌زد کردند. بنابراين گزارش بيست وپنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران، 14 تا 24 ارديبهشت در مصلي امام خميني (ره) برگزار مي شود.

نظر شما