يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۵۱۳۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
در بيست و پنجمين نشست باشگاه فيلم رازي ؛
فيلم سينمايي«چك» آخرين ساخته بلند سينمايي كاظم راست‌گفتار در بيست و پنجمين نشست باشگاه فيلم رازي پس از نخستين نمايش در حضور عوامل فيلم نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه11؛ در اين نشست كه چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه از ساعت 18در پرديس سينمايي رازي برگزار خواهد شد؛ جواد طوسي (منتقد سينما) در كنار كاظم راست‌ گفتار (نويسنده و كارگردان) فرهاد آييش، همايون ارشادي و شاهرخ استخري (بازيگران) و هاشم عطار (فيلمبردار) حضور خواهند داشت.


تدوين تصاوير توسط مهدي حسيني‌وند انجام شده و ساخت موسيقي و صداگذاري آن به ترتيب بر عهده آريا عظيمي‌نژاد و فرامرز ابوالصدق سپرده شده است.


اين فيلم برشي اجتماعي از واقعيت شهر تهران به لحاظ جغرافيايي و انساني را به تصوير مي كشد. اكثر صحنه‌هاي فيلم در مركز شهر فيلمبرداري شده و به بافت سنتي و اصيل تهران در اين فيلم توجه خاصي شده است. در اين فيلم فرهاد آئيش، شاهرخ استخري، مژگان بيات، همايون ارشادي، حسن شكوهي، مريم سعادت، نفيسه روشن، فرخ نعمتي، سپند اميرسليماني، جشميد مشايخي و... به ايفاي نقش‌هاي اصلي پرداختند.



اين فيلم بر اساس فيلمنامه معتبري تهيه شده است که در آن يک فقره چک ناخواسته آدم هايي را در مقابل يا کنار هم قرار مي دهد و در نتيجه ملودرامي در قالب کمدي اجتماعي شکل مي يابد.



علاقمندان براي تماشاي رايگان فيلم، عضويت در باشگاه تخصصي فيلم و يا تمديد آن مي توانند به نشاني: ميدان رازي، خيابان هلال احمر، پرديس سينمايي رازي مراجعه؛ و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌هاي 65- 55421664 تماس بگيرند.

نظر شما