دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۱۵۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲
فرهنگسراي کتاب 3 در نمايشگاه بين المللي کتاب 25(22)
نويسنده کتاب مجموعه داستان «خويش خانه»، با بيان اين که اين مصلي امام خميني (ره) براي برپايي نمايشگاه بين المللي کتاب مناسب نيست، گفت: شلوغي بيش از حد نمايشگاه، ، فرصت استفاده را از مخاطب مي‌گيرد.

آيت دولتشاه نويسنده کتاب‌هاي داستان با حضور در فرهنگسراي کتاب در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با انتقاد از نامناسب بودن وضعيت نمايشگاه و کمبود فضا در اين مکان، گفت: اين کمبود فضا موجب ازدحام و شلوغي بيش از حد نمايشگاه شده است که اين مساله باعث مي شود، مخاطبان نتوانند از مجموعه نمايشگاه و بخش هاي مختلف آن استفاده و بهره کافي ببرند.

 

دولتشاه با بيان اين که اين مصلي امام خميني (ره) براي برپايي نمايشگاه بين المللي کتاب طراحي نشده و داراي کاربري ديگري است، اظهارکرد: باتوجه به همين موضوع امکان برپايي نمايشگاه کتاب در اين مکان به صورت مناسب و مطلوب فراهم نيست و اين مساله مشکلاتي براي نمايشگاه به همراه داشته است.

 

اين نويسنده تصريح کرد: مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد مکاني مناسب تري براي نمايشگاه کتاب در نظر بگيرند تا شرايط براي استفاده مخاطبان و ناشران به خوبي فراهم شود.

 

وي با مثبت ارزيابي کردن فعاليت ها و برنامه هاي فرهنگسراي کتاب ابراز اميدواري اين برنامه در سال هاي آتي به شکل بهتر و گسترده تري برگزار شود.

نظر شما