شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۱۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
سرديس 50 نامدار ايراني در منطقه 5 نصب ميشود
شهردار منطقه 5 از نصب 50 سرديس شهداي دوران دفاع مقدس و مشاهير و جوانمردان ايراني در بوستان جوانمردان خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه5 سعيد طلوعي، شهردار منطقه با بيان اين مطلب گفت: به منظور حفظ و اشاعه ارزش هاي ديني و ملي نصب تنديس شهداي دفاع مقدس، مشاهير و مفاخر کشور در بوستان جوانمردان با همکاري سازمان زيباسازي در حال اجرا است.


وي افزود: درهمين راستا جانمايي50 سرديس از شهداي دوران دفاع مقدس و برخي از جوانمردان کشوراز قبيل مرحوم طيب ، تختي و پورياي ولي جانمايي صورت گرفته و تا پايان تکميل اجراي طرح کليه سرديس ها در اين پارک نصب خواهد شد.


به گفته شهردار منطقه درحال حاضر پايه هاي سرديس در بوستان نصب گرديده است و همراه با سرديس ها تابلويي از بيوگرافي شخصيت ها جهت معرفي به بازديدکنندگان تهيه و نصب مي گردد.


طلوعي تصريح کرد: سرديس هايي که قرار است در پارک جوانمردان نصب شود، از جنس فايبر گلاس و يا برنز هستند.


وي در ادامه به نصب تنديس شهيد همت در ورودي بوستان جوانمردان اشاره کرد و گفت:اين اثر 8 متر ارتفاع ازجنس فايبر گلاس 5 لايه و بسيار مقاوم است که بر روي پايه اي سنگي قرار گرفته است.


وي با اشاره به اينکه در طراحي تنديس شهيد همت مفاهيم محتوايي جنگ و دفاع مقدس در نظر گرفته شده است گفت: در تنديس شهيد همت ، اين سردار شهيد را در حالت رزمندگي نشان مي دهدکه در سايه پرچم ايران قرار گرفته است.

نظر شما