يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۳
کد خبر: ۵۱۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
طرح تعريض خيابان دماوند در محور ميدان اما م حسين (ع) تا سه راه تهران پارس با هزينه اي بالغ بر 13 ميليارد تومان توسط منطقه هفت در حال اجرا است.

 به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه هفت، سيد مجيد غمخوار با اشاره به اجراي سريع طرح تعريض خيابان دماوند ،گفت:خيابان دماوند يکي از مهمترين خيابانهاي ورودي شهر تهران است که از پارک جنگي سرخه حصار آغاز و با گذر از تقاطع هاي تهرانپارس، خاقاني، نارمک و تقاطع سبلان در انتها به ميدان امام حسين (ع) ختم مي شود.

معاون فني وعمران، منطقه هفت ادامه داد: شهرداري تهران در چند سال اخير طرح تعريض و بهسازي شريان هاي اصلي و ورودي پايتخت را در دستور کار خود قرار داده است، يکي از خيابانهاي ورودي، خيابان دماوند در شرق تهران است که به زودي کار تملک معارضان آن به پايان مي رسد.

وي ادامه داد: مسير خيابان دماوند  7  کيلومتراست که با پايان تملک و تعريض اين مسير سرعت خودروهاي عبوري افزايش يافته و همچنين مسير سامانه تندرو آزادي- تهرانپارس تا حدود زيادي تسهيل مي شود.

غمخوار، ادامه داد: اين خيابان در بين مناطق 7،13 و تا حدودي 8 واقع شده و کل محور از ميدان امام حسين(ع) تا چهارراه تهرانپارس توسط شهرداري منطقه 7 انجام خواهد شد.

وي اظهار داشت: هم اکنون در حال انتخاب پيمانکار هستيم و از ابتداي خرداد ماه عمليات اجرايي شروع خواهد شد .

معاون فني وعمران منطقه ،با اشاره به اجراي زيرگذر ميدان امام حسين(ع) تصريح کرد: تکميل زيرگذر ميدان پيش نياز اجراي طرح تعريض بود که هم اکنون زيرگذر اجرايي شده و معارضين نيز رفع شده اند، ضمن اينکه اصلاح خطوط بي آرتي، هدايت آبهاي سطحي با احداث کانال خيابان دماوند ،اصلاح آسفالت و پياده رو سازي از اقداماتي است که در اين طرح اجرا مي شود.

غمخوار  با اشاره به اينکه با اجراي اين طرح 7 تا 8 متر از هر طرف به خيابان دماوند اضافه مي شود، خاطر نشان کرد: با تکميل اين طرح خيابان دماوند 45 متري مي شود و تا حدود زيادي از ترافيک اين مسير کاسته خواهد شد.

به گفته وي با اجراي اين طرح ، در کنار بازسازي و ديد بصري زيبا ي محور خيابان دماوند (امام حسين تا سه راه تهران پارس) ترافيک نيز در اين مسير  تا حدود زيادي روان مي شود . 

نظر شما