يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۱۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
با مشاركت فرهنگسراي خاوران صورت مي‌گيرد
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 15 از پخش مستقيم ويژه برنامه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مشاركت فرهنگسراي خاوران از راديو تهران خبرداد.

عليرضا مژگاني در گفت وگو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه اجتماعي فرهنگي علاوه بر بخش‌هاي شاد و متنوع، به فضايل و خصوصيات حضرت فاطمه (س) و نيز بزرگداشت روز زن و مقام مادر نيز پرداخته خواهد شد و متناسب با اين مطالب سوالاتي مطرح مي‌شود كه مخاطبان راديو و حضار در فرهنگسراي خاوران مي‌توانند با ارسال پيامك در مسابقه مورد نظر شركت كنند. در پايان اين مسابقه 14 هديه ارزشمند به 14 شركت‌كننده اهدا مي‌شود.


رييس فرهنگسراي خاوران افزود: تقدير از مادر دو شهيد، يك بانوي كارآفرين و يك بانوي سرپرست خانواده كه در منطقه 15 ساكن هستند از ديگر بخش‌هاي اين ويژه برنامه است. اين برنامه امروز 23 ارديبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18 از راديو تهران به صورت زنده پخش مي‌شود.



مژگاني با اشاره به برنامه «الگوي زنان امروز كيست؟» ادامه داد: اين برنامه نيز به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه (س) از سوي خانه فرهنگ وليعصر (عج) با حضور استاد شريفي‌نيا برگزار مي‌شود.


به گفته وي، به همين مناسبت نيز روز پنجشنبه گذشته (21 ارديبهشت‌ماه) با همكاري اداره رسيدگي به امور مساجد، در قالب برگزاري يك اردوي تفريحي فرهنگي نيم روزه، 700 نفر از همسران روحانيون و ائمه جماعات منطقه 15 تقدير به عمل آمد.

نظر شما