دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۷
کد خبر: ۵۱۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
نخستين همايش شوراها و مديريت محلي؛ 27 ارديبهشت/2
رييس نخستين همايش شوراها و مديريت محلي در افق چشم انداز 20 ساله درآمد پايدار شهري، مديريت واحد شهري و قوانين و جايگاه هاي شوراها را از مهمترين مکشلات کنوني اين نهادهاي مردمي دانست و گفت: هفمان از برپايي اين همايش گره گشايي از مشکلات شوراهاست.

به گزارش خبرنگار «شهر»، مهدي چمران، رييس شوراي اسلامي شهر تهران و رييس نخستين همايش شوراها و مديريت محلي در افق چشم انداز 20 ساله با اشاره به ضرورت تحقيق و فعاليتهاي مطالعاتي گفت: هرچه تحقيقات گشترش يابد، با مطالعه بيشتر و چشم باز و مباني محکمتري مي توانيم حرکتهاي بعدي شوراها را ادامه دهيم.


چمران درآمد پايدار شهري، مديريت واحد شهري و قوانين و جايگاه هاي شوراها را از مهمترين مشکلات کنوني اين نهادهاي مردمي دانست و گفت: بررسي اين مسائل در دستور کار قرار گرفته تا بر اين اساس بر روي آن مطالعه و برنامه ريزي هايي صورت بگيرد و بعد به بررسي و ارائه راهکارها پرداخته شود.


وي دستاورد نخستين همايش شوراها و مديريت محلي را رسيدن به نقاط و راه حل هاي مطلوب براي گره گشايي از مشکلات شوراها دانست و گفت: شوراها و شهرداري ها هم اکنون در حوزه مديريت شهري با مشکلات فراواني دست و پنجه نرم مي کنند.



نخستين همايش شوراها و مديريت محلي در افق چشم انداز 20 ساله توسط مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران و شوراي اسلامي شهر تهران با همکاري دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، مرکز تحقسقات استراتپيک مجمع و شوراي عالي استان ها 27 ارديبهشت در سالن ايوان شمس با حضور محسن رضايي، محمدباقر قاليباف و وزير کشور برگزار مي شود.



نظر شما