يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۱۷۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
محمد هادي ايازي در جشن «همرازياس» از راه‌اندازي مجتمع‌هاي شهربانو تا پايان سال 91 در مناطق 22 گانه خبر داد و گفت: در حال حاضر مجتمع‌هاي شهربانو در ده منطقه داير است و تا پايان سال‌جاري در ديگر مناطق راه اندازي مي‌شود.

 به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، دكتر " سيد محمدهادي ايازي "معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در جشن " همراز ياس " كه صبح امروز 23 ارديبهشت‌ماه به مناسبت سالروز ولادت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، ضمن بيان اين مطلب افزود: مديريت فرهنگي شهر نسبت به برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و هنري به منظور بهره‌مندي عموم شهروندان در سالروز ولادت ائمه معصوم عزم راسخ دارد. امروز نيز سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را غنيمت شمرديم تا قدردان زحمات بانوان شاغل در شهرداري تهران باشيم.

وي گفت: در دوره اخير مديريت شهري، توجه‌ ويژه‌اي به مسايل بانوان و زمينه سازي براي افزايش مشاركت آنها در عرصه‌هاي اجتماعي شده است. هفته گذشته جلسه‌اي مشتركي با حضور شهردار تهران، شهرداران مناطق 22 گانه، مديركل امور بانوان همچنين مشاور شهردار در امور بانوان تشكيل و فعاليت‌‌هاي تخصصي اين حوزه تشريح شد. ايازي ادامه داد: در حال حاضر 3 بوستان بانوان و 12 مجتمع فرهنگي، هنري و ورزشي شهربانو در مناطق خدمات قابل توجهي را به اين قشر ارايه مي‌دهند و شهرداري تهران برنامه‌ها و سياست‌هاي كارشناسي شده‌اي براي توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري بانوان دارد.

 معاون اموراجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به عملكرد مجموعه متبوعش در حوزه عفاف و حجاب تصريح كرد: مديريت فرهنگي شهر منشا اقدامات خوبي در حوزه عفاف و حجاب و نشر فرهنگ امر به معروف بوده ‌است و تشكيل كارگروه " عفاف و حجاب" يكي از مهمترين اين اقدامات به شمار مي‌آيد. ايازي گفت: بانوان محور و اساس خانواده هستند و ارتقا سطح فرهنگي و بينش اجتماعي آنها نقش به سزايي در انتقال مفاهيم زندگي شهري به فرزندان دارد. جشن‌" همراز ياس" با حضور حجت الاسلام و المسلمين صديقي نماز جمعه تهران همچنين مشاور شهردار در امور بانوان در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار شد.

نظر شما