دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۶
کد خبر: ۵۱۷۸۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
فرمانده قرارگاه شهيد فهميده با اشاره به برگزاري مراسم بيست‌وسومين سالگرد ارتحال امام(ره) تاکيد کرد که اين مراسم بايد بدون هيچ‌گونه حادثه‌اي برگزار شود.

به گزارش «شهر» به نقل از ستاد خبري بزرگداشت امام خميني(س)، سردار کاظميني در همايش قرارگاه شهيد فهميده با بيان اين‌که در طول يک سال چنين برنامه بزرگي به مانند مراسم سالگرد امام برگزار نمي‌شود خاطرنشان کرد: در حرم امام(ره) هيچ نهادي که بتواند نقش‌آفريني کند ولي در اين برنامه شرکت نداشته باشد وجود ندارد. مراسم سالگرد امام يک همفکري و هماوردي و يک مانور بزرگ است که صلابت بي‌نظير ملت ايران را نشان مي‌دهد.

 

وي با اظهار اميدواري نسبت به حضور يک ميليوني مردم در مراسم سالگرد امام(ره) گفت: در اين‌گونه مراسم‌ها همواره تهديدهايي از سوي دشمنان برنامه‌ريزي مي‌شود و همکاران ما در قرارگاه شهيد فهميده بايد نکات امنيتي را به دقت رعايت کنند و دستورالعمل‌هاي حفاظتي مورد توجه قرار گيرد.

 

وي با تاکيد بر اين‌که مراسم سالگرد امام بايد بدون هيچگونه حادثه‌اي برگزار شود، بر لزوم توجه به نکات ايمني و بهداشتي تاکيد کرد.

 

سردار کاظميني در همين زمينه خاطرنشان کرد: بايد امنيت مراسم از حساسيت فوق‌العاده‌اي برخوردار باشد به همين دليل بايد از تمامي ابزارها جهت برقراري امنيت اين مراسم که در آن مسوولان ارشد نظام شرکت مي‌کنند استفاده کرد.

 

فرمانده قرارگاه شهيد فهميده ادامه داد: در توزيع محصولات فرهنگي بايد شعار محوري امسال و گفتمان امام و رهبري به‌خصوص در ارتباط با استقلال اقتصادي مورد توجه قرار گيرد.

 

وي همچنين بر لزوم مستندسازي برنامه‌ها تاکيد کرد.

  

همچنين مهندس ارشادمنش معاون عمراني وزير کشور، با شاره به تشکيل کميته هاي پنجگانه در وزارتخانه متبوع خود گزارشي از اقدامات صورت گرفته ازسوي دستگاه هاي اجرايي مرتبط ارائه کرد.

نظر شما