دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۱۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کارنامه اوليه و نحوه تکميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي براي داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در کنکور کارشناسي ارشد 91 اواخر هفته آينده منتشر مي شود.

به گزارش «شهر»، سازمان سنجش آموزش کشور يادآور شده است کارنامه اوليه کنکور کارشناسي ارشد سال 91 اواخر هفته آينده بر روي سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org منتشر مي شود.

 

داوطلبان براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبي يا شماره پرونده و هم چنين مشخصات شناسنامه اي خود (نام خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) را وارد کنند و کارنامه را مشاهده کنند.

 

دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اين آزمون که شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته‌ها است از روز چهارشنبه 3 خرداد ماه 91 در سايت اينترنتي سازمان قابل دسترس خواهد بود.

 

آن دسته از داوطلباني که مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مي‌شوند درصورت تمايل به دريافت اصل دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2)، مي‌توانند از روز شنبه تا روز سه شنبه 6 تا 9 خرداد 91 به مراکز پستي شهرستان محل اقامت خود مراجعه و نسبت به دريافت آن اقدام کنند.

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون کارشناسي ارشد سال 91 پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته هاي تحصيلي مي توانند حداکثر 100 کدرشته محل مورد نظر خود را از ميان کد رشته‌هاي امتحاني مجاز انتخاب و به ترتيب اولويت علاقه مرتب کنند و در فرم پيش نويس درج کنند.

 

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسي ارشد سال 91 مي توانند در محدوده زماني ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 4 خرداد تا ساعت 24 روز سه شنبه 9 خرداد نسبت به انتخاب رشته به صورت الکترونيکي اقدام کنند.

 

داوطلبان مي توانند براي انتخاب رشته با مراجعه به سايت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباري ثبت نام و يا شماره پرونده و کد رهگيري ثبت نام اوليه، نسبت به ثبت کد رشته‌ محلهاي انتخابي و تکميل فرم مذکور در مدت زماني اعلام شده، اقدام کنند و پس از تاييد نهايي کد رشته‌ محل‌هاي انتخابي توسط داوطلب، رمز 15 حرفي توسط سيستم به عنوان رسيد در اختيار داوطلب قرار داده خواهد شد.

 

کنکور سراسري کارشناسي ارشد 91 در روزهاي 26 تا 28 بهمن ماه 90 با رقابت بيش از 930 هزار شرکت کننده برگزار شد و داوطلبان در 137 رشته با هم به رقابت پرداختند.

نظر شما