يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۵۱۹۹۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
در اختتاميه جشنواره «جام خرداد» صورت مي‌گيرد
اختتاميه جشنواره فرهنگي ورزشي فتح خرمشهر با عنوان «به رسم پهلواني» يادواره حماسه آزادسازي خرمشهر روز سوم خردادماه در فرهنگسراي بهمن با تجليل از چهار پيشكسوت ورزشي در منطقه 16 برگزار مي‌شود.

مهدي صولي مدير مراكز فرهنگي هنري شهرداري تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين جشنواره كه از 23 ارديبهشت‌ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) باعنوان «جام سوم خرداد» آغاز شد تاكنون 500 نفر شركت كرده‌اند كه دو سوم آنها را بانوان تشكيل مي‌دهند.


 رييس فرهنگسراي بهمن افزود: اين جشنواره شامل رشته‌هاي مختلف ورزشي در دو بخش خواهران و برادران در تمامي گروه‌هاي سني با هدف معرفي فعاليت‌هاي ورزشي اين فرهنگسرا و تشويق و ترغيب ورزشكاران تا سوم خردادماه ادامه دارد. كاراته، تكواندو، جودو، ژيمناستيك و كيك بوكس از جمله رشته‌هايي است كه علاقه‌مندان در آنها به رقابت پرداختند.


وي با اشاره به مراسم اختتاميه اين جشنواره با عنوان «به رسم پهلواني» با تجليل از چهار پيشكسوت حوزه ورزشي در منطقه 16، ادامه داد: تقدير از 20 نفر از قهرمانان ملي و بين‌المللي منطقه 16 و معرفي 45 نفر از برگزيدگان جشنواره فرهنگي ورزشي جام سوم خرداد از ديگر برنامه‌هاي اين مراسم است.


به گفته صولي، مراسم اختتاميه با عنوان «به رسم پهلواني» با حضور ورزشكاران منطقه، شامل بخش‌هايي مانند اجراي موسيقي و حركات نمايشي روز چهارشنبه سوم خردادماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عمليات بيت‌المقدس از ساعت 18 تا 20 در سالن نغمه فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌شود.

نظر شما