شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۲۰۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
همزمان در روز سوم خردادماه برپا مي شود
معاون اجتماعي - فرهنگي منطقه هفت ، از استقرار سه ايستگاه و نمايشگاه در خيابان خرمشهر و برنامه هاي متنوع همزمان با آزادسازي خرمشهر خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه هفت ، محمود منيعي با اشاره به برنامه هاي منطقه در روز سوم خرداد ماه (آزاد سازي خرمشهر ) گفت : در اين روز  سه  غرفه سيار به مناسبت آزاد سازي خرمشهر درابتدا ، وسط وانتهاي خيابان خرمشهر برپا مي شود.

وي ادامه داد: در کنار غرفه هاي ياد شده دو نمايشگاه عکس با موضوع خرمشهر  در تقاطع سهروردي شمالي و تقاطع صابونچي واقع در خيابان خرمشهر مستقر مي شود که يادآور خاطرات روزهاي دفاع مقدس خواهد بود.

معاون اجتماعي-فرهنگي منطقه هفت ، پخش سرود حماسي همزمان با آزادسازي خرمشهر را از ديگر ويژه برنامه هاي اين رز برشمرد و اظهار داشت: در روز سوم خرداد روز فتح بزرگ و کمر شکن دشمن ، از بازديد کنندگان و عابرين عبوري از خيابان خرمشهر با شيريني و شربت پذيرايي مي شود.

همچنين شهرام ياسمي مدير اداره زيباسازي منطقه از آذيين بندي خيابان خرمشهر به صورت ويژه و سطح منطقه خبر داد و گفت:اين خيابان با ريسه هاي الوان ، ريسه هاي شلنگي رنگي و پرچم ايران  مزين و آذيين بندي مي شود ضمن اينکه 10 بنر 3در چهار و 100 بنر 3 در يک نيز در سطح منطقه نصب خواهد شد .

نظر شما