دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۳
کد خبر: ۵۲۰۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴
معاون شهردار تهران در جمع خبرنگاران:
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران در مورد آخرين وضعيت واگن هاي مانده در گمرک مترو، گفت: هم اکنون اعتبار لازم براي ترخيص واگن‌هاي مترو تامين شده است و اميدواريم هفته‌هاي‌ آينده از گمرک ترخيص شود. وي همچنين از برگزاري دومين جشنواره در سال جاري با اضافه شدن هنر خوشنويسي و کاريکاتور در 10 رشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار «شهر» سيدمحمدهادي ايازي در مراسم پاياني نخستين دوره و آغاز دومين دوره جشنواره فرهنگي و هنري شمسه در جمع خبرنگاران با اشاره به معناي شمسه به معني، شهروند، محله، سرمايه اجتماعي و هويت گفت: اين جشنواره سال گذشته در هشت رشته شامل قرآن، نهج‌البلاغه، سرود، موسيقي، فيلم، عکس، شعر و نقاشي در 374 محله شهر تهران برگزار شد.

 

وي افزود: در اين جشنواره 150 هزار نفر حضور پيدا کردند و نزديک به 200 هزار اثر فرهنگي و هنري ارسال شد.

 

ايازي مهم‌ترين ويژگي جشنواره شمسه را مردمي بودن آن دانست و اظهارکرد: جشنواره توسط خود مردم در سطح مناطق و محلات برگزار شد و اين همان تحقق شعار اجتماعي شدن شهرداري و افزايش مشارکت مردم در فعاليت ها و برنامه هاي شهر است.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به آغاز دومين دوره جشنواره فرهنگي هنري شمسه،گفت: اين جشنواره در دوره دوم امسال با اضافه شدن هنر خوشنويسي و کاريکاتور در 10 رشته برگزار مي‌شود.

 

وي درباره حمايت از هنرمندان گفت: در زمينه حرفه‌اي از سوي شهرداري اقداماتي ازجمله فراهم کردن سالن‌هاي نمايش و اعطاي وام‌هايي به هنرمندان انجام گرفته اما هدف اصلي ما در اين حوزه حمايت از نسل جوان براي اجراي برنامه هاي فرهنگي شهر است.

 

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري تهران درباره تعديل نيروهاي شهرداري تهران اظهارکرد: با توجه به اينکه فناوري اطلاعات در عرصه مديريت نقش ويژه‌اي را ايفا مي‌کند در صورتي که بتوانيم از اين فناوري استفاده کنيم مي‌شود نيروي انساني را کاهش داد ولي به هيچ عنوان کاهش نيروي انساني نداريم. خدمات نيروهاي خدوم شهرداري تهران است که شهر را به خوبي اداره مي‌کند.

 

ايازي در ادامه در مورد آخرين وضعيت واگن هاي مانده در گمرک مترو، گفت: هم اکنون اعتبار لازم براي ترخيص واگن‌هاي مترو تامين شده است و اميدواريم در طي هفته‌هاي‌ آينده از گمرک ترخيص شود.

نظر شما