شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۲۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
47 روز پيش خبر تغيير شهرداران برخي از مناطق تهران از سوي فارس منتشر شد. شهرداري تهران به طور جد اين خبر را تکذيب و آن را اولين بي اخلاقي سال 91 عنوان کرد. اين در حالي است که در چند روز گذشته شهرداران مناطق 12 و 14 تغيير کردند.

فارس: در 20 فرودين سال جاري خبري در خصوص تغييرات شهرداران برخي از مناطق در خبرگزاري فارس منتشر شد.


بلافاصله اين خبر واکنش روابط عمومي مناطق مذکور، روابط عمومي امور مناطق و روابط عمومي کل شهرداري تهران را برانگيخت و آنان يکپارچه و به شدت آن را تکذيب و ابن کار را اولين بي اخلاقي سال 91 عنوان کردند!


نکته قابل تامل اين که براي اين خبر احتمالي فارس بيش از 10 جوابيه به خبرگزاري ارسال شد.


در يکي از جوابيه‌ها آمده بود: موضوع تغيير شهرداران برخي مناطق که طي دو روز اخير در خبرگزاري فارس منتشر شده، اساسا کذب است وچنين تغييراتي در دستور کار شهرداري تهران قرار ندارد.


در اين اطلاعيه همچنين آمده است: اينگونه شايعه سازي‌ها علاوه بر اينکه به تشويش افکار عمومي شهروندان منجر مي‌شود و اسباب بي‌اعتمادي عمومي به رسانه‌ها را فراهم مي‌آورد، مغاير تدابير مقام معظم رهبري در خصوص لزوم پرهيز از بداخلاقي‌هاي سياسي، انتشار اکاذيب و غبارآلوده کردن فضاي کار و فعاليت و نشاط اجتماعي است.


در اين اطلاعيه همچنين تصريح شده است: منابع توليد و انتشار شايعات دوروز گذشته از طريق نهادهاي نظارتي مورد پيگرد قرار خواهند گرفت.


اما اکنون و با گذشت بيش از 47 روز اخبار دريافتي حاکي است که طي چند روز گذشته بزرگوار شهردار منطقه 12 و محمد نژاد شهردار منطقه 14 تغيير کردند و خبري که فارس 47 روز پيش منتشر کرده بود،تآييد شد.


همچنين در روزهاي پاياني سال 90 نيز خبر تغيير کلخوراني معاون خدمات شهري شهرداري تهران به صورت اختصاصي در فارس منتشر شد که همان زمان نيز مسئولان شهرداري طي مصاحبه‌ با يکي از خبرگزاري ها خبر فارس را تکذيب کردند اما توديع معاون مذکور در ساعت 10 همان روز در تالار ايران زمين شهرداري تهران برگزار شد!

نظر شما