دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۵۲۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
شهرداري منطقه 3 تهران براي ارتقاي سطح آموزشي و رفاه حال دانش آموزان 75 مدرسه را در سطح اين منطقه تجهيز کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3  ،فاطمه بلوري رئيس اداره آموزش شهروندي با اعلام اين خبر گفت : طي سال گذشته تعداد 75 مدرسه و مرکز آموزشي در سطح اين منطقه با اجراي طرح هاي عمراني، زيباسازي ، برنامه هاي فرهنگي و اهداي اقلام ورزشي و کتاب تجهيز و بهسازي شد.

بلوري روكش آسفالت محوطه داخلي، تعمير و تجهيز سرويس هاي بهداشتي، ايزوگام پشت بام ، بهسازي تاسيسات و رنگ‌آميزي محوطه و ديوارها ، نصب دستگاهها و اهداي اقلام ورزشي ، بازسازي و مفروش كردن نمازخانه ها و اهداي سجاده  ، ارائه خدمات سلامت و آموزش شهروندي و اجراي جشن ها وبرنامه هاي فرهنگي را در مدارس از مهمترين خدمات ارائه شده به مدارس و مراكز آموزشي عنوان كرد.

وي در ادامه با اشاره به اهميت  سلامت جسمي  دانش آموزان در پيشرفت تحصيلي آنان از تعيين سلامت حدود 3 هزار دانش آموز اين منطقه در سال تحصيلي جاري خبر داد و افزود: از سوي ديگر به منظور شاداب سازي دانش آموزان و ارائه مفاهيم آموزشي به آنان ، تعداد 24 باب مرکز آموزشي در سال گذشته نقاشي ديواري شدند.

رئيس اداره آموزش هاي شهروندي منطقه 3 ترويج فرهنگ کتاب و کتاب خواني را يکي از اهداف مورد نظر اين اداره برشمرد و افزود: در اين راستا تعداد 14 هزار جلد کتاب به کتابخانه مدارس اهدا شد که اين کتاب ها بر اساس نيازهاي دانش آموزان تامين شده است .

وي در خاتمه با اشاره به اينکه اين اداره همواره با مديران و مربيان مدارس در تعامل است تا ضمن شناسايي نيازهاي آنان ، برنامه هاي مختلف فرهنگي را در اين مراکز  اجرا کند افزود: در حال حاضر طرح هايي همچون «شهر دردست بچه ها » نيز در سطح مدارس در حال اجراست که اين طرح ها علاوه بر افزايش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان تاثير به سزايي در مشارکت پذيري و آموزش آنان به عنوان آينده سازان کشور دارد.

نظر شما