شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۲۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
رستوران گردان و ويژه (VIP) برج ميلاد تهران از اين پس قابل استفاده براي عموم مردم و بازديدکنندگان و علاقه مندان است .

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران مديرعامل برج ميلاد تهران با اعلام اين خبر گفت : با توجه به استقبال بسياري از شهروندان جهت استفاده از رستوران هاي گردان و VIP ، بر اساس دستور شهردار تهران ، استفاده از امکانات و غذاهاي اين رستوران براي عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادي امکان پذير شد .


فرزاد هوشيار افزود : در همين راستا مذاکراتي با پيمانکاران اين رستوران ها صورت گرفته و به زودي عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادي و هر ميزان درآمد مي توانند از اين رستوران ها استفاده کنند .


وي خاطرنشان کرد : استفاده از اين رستوران‌ ها به زودي براي همه شهروندان و علاقه مندان امکان پذير خواهد شد و افراد بايد نسبت به ‌رزرو از طريق تماس با شماره تلفن 8585 اقدام کنند.


هوشيار ضمن تکذيب خبر تعطيل شدن رستوران گردان برج ميلاد افزود : هم اکنون در حال بررسي و تغيير منوي رستوران گردان هستيم و تا نهايي شدن منوي جديد که به زودي انجام مي شود ، رستوران گردان به طور موقت خدمات ارائه نخواهد داد.


مديرعامل برج ميلاد تهران در ادامه گفت : رستوران گردان برج ميلاد ، بزرگترين رستوران گردان دنياست و داراي برند تخصصي در حوزه گردشگري مدرن شهر تهران است و بايد معرف غذاهاي ايراني و هويتي ما باشد ؛ هم اکنون نيز با توجه به اين مساله در حال تهيه منوي جديد هستيم.


هوشيار همچنين اظهار کرد : رستوران محيطي برج ميلاد نيز هفته آينده افتتاح خواهد شد ؛ در اين رستوران نيز منوي غذاي ايراني در نظر گرفته شده است.


رستوران گردان برج ميلاد در ارتفاع 276 متري سطح زمين قرار دارد. اين رستوران به مبلمان زيبا و راحت مجهز بوده و طراحي زيباي کف و سقف به همراه نقش برجسته ديواري که تصاويري از شاهنامه را نشان مي‌دهد ، از جاذبه‌هاي بصري آن است.


رستوران ويژه(VIP) اين برج هم که در ارتفاع 292 متر قرار دارد با الهام‌گيري از نقوش سنتي طراحي شده و فضايي مطلوب را جهت معرفي فرهنگ کشور فراهم آورده است.

نظر شما