دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۷
کد خبر: ۵۲۱۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۷
فيلم سينمايي نارنجي پوش با گذشت 41 روز از آغاز اکران 1 ميليارد و 101 ميليون تومان فروش داشته است.

به گزارش خبرنگار «شهر»، فيلم سينمايي «نارنجي پوش» تا ابتداي اين هفته 741 ميليون تومان در تهران و حدود  360 تومان فروش داشته است.

 

نارنجي پوش ساخته داريوش مهرجويي با فروش مجموع يک ميليارد و 101 ميليون تومان تا کنون بعد از فيلم‌هاي قلاده‌هاي طلا با مجموع فروش 2 ميليارد و 316 ميليون تومان و فيلم سينمايي گشت ارشاد با فروش 1 ميليارد و 594 ميليون تومان، سومين فيلم پر فروش امسال سينماي ايران است.  

 

اکران فيلم سينمايي قلاده‌هاي طلا به صورت محدود همچنان ادامه دارد. اما اکران گشت ارشاد به طور کامل متوقف شده است.

 

در حال حاضر 41 روز از آغاز اکران «نارنجي پوش» مي‌گذرد و همچنان در 14 سينماي تهران در حال اکران است. همچنين نارنجي پوش پرفروشترين فيلم در شهرستان‌ها است که البته در گيشه بي رونق اين روزهاي سينماي ايران فروش هفتگي آن به 80 ميليون تومان هم نمي‌رسد.

 

نارنجي پوش اين هفته گذشته اکرانش در ساري به پايان رسيده و به جاي آن در ملاير، کاشان و سنندج روي پرده رفته است.

 

چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته نارنجي پوش به ترتيب 5 و 13 ميليون تومان در تهران فروش داشته است. اگرچه نزديک به سه هفته از زمان اکران نارنجي پوش باقي است اما با توجه به فروش پايين هفتگي اين فيلم بعيد مي‌رسد بتواند به ميزان فروش فيلم قلاده‌هاي طلا برسد.

 

هزينه توليد ساخته مهرجويي 800 ميليون تومان اعلام مي‌شود که با توجه به روزهاي باقيمانده اکران پيش‌بيني مي‌شود اين فيلم بتواند به فروش 1 و نيم ميليارد توماني دست پيدا کند.

نظر شما