شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۲۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره):
با اجراي ديوارنگاره هاي فرهنگي و مذهبي، اصلي ترين و پرترددترين مسير منتهي به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) از سوي شهرداري منطقه 20 زيباسازي شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، يحيي رنجبران شهردار ناحيه 6 اين منطقه با اشاره به اين مطلب گفت: ديوارهاي حاشيه اي جاده قم، حدفاصل سه راه ترانسفو تا خيرآباد كه به عنوان اصلي ترين و پرترددترين مسير منتهي به بهشت زهرا(س) محسوب مي شود با ديوارنگاره هاي فرهنگي و مذهبي نقاشي شد.

 

رنجبران با اشاره به اينكه طرح هاي نقاشي شده تلفيقي از طراحي و خطاطي است خاطرنشان كرد: به منظور حفظ و صيانت از ارزشهاي هويتي و مذهبي مضاميني از جمله احاديث، پيام هاي مقام معظم رهبري و پيامهاي ارزشي و شهروندي با حجم عمليات 700 مترمربع بر روي ديوارهاي حاشيه اي جاده قم نقاشي شد.

 

وي هدف از اين اقدام را افزايش زيبايي و رفع آلودگي هاي بصري برشمرد و تصريح كرد: به مناسبت فرارسيدن ايام سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) 5000 مترمربع ديوارهاي بد منظر اين مسير نيز توسط مواد پوشاننده پاكسازي شد.

 

شهردار ناحيه 6 منطقه 20 با اشاره به اينكه فضاي سبز اين محدوده بهسازي شده است افزود: پاكسازي 4800 مترطول از انهار ، شستشوي 9600 مترطول جداول و شستشوي المانها و تابلوهاي ترافيكي با حجم عمليات 292 متر مربع از ديگر اقدامات اين ناحيه در مسير جاده قم بوده است.

 

 

 

نظر شما