سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۲۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
چاپ سالانه 140 ميليارد صفحه به نام همشهري
مديرعامل موسسه همشهري گفت: 140 ميليارد صفحه در سال در چاپخانه هاي همشهري به چاپ مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار «شهر» مهدي ذاکري امروز -6 خرداد- در مراسم بهره‌برداري از چاپخانه هاي شماره دو و سه همشهري با بيان اين مطلب اظهار کرد: با بهره برداري از اين دو چاپخانه جديد ، بزرگترين مجموعه چاپخانه هاي مطبوعاتي مربوط به همشهري خواهد بود و به اين ترتيب در حوزه چاپ روزنامه و مجلات همشهري به خودکفايي مي رسيم.

 

وي ادامه داد : براي احداث چاپخانه شماره دو همشهري 37 ميليارد تومان و براي چاپخانه شماره سه مجموعا 13 ميليارد تومان هزينه شده است.پيش از اين نيازمندي هاي همشهري در چند چاپخانه منتشر مي‌شد که اين روند هزينه توليد را بيشتر مي‌کرد اما هم اکنون تمام نيازمندي هاي همشهري در چاپخانه شماره دو منتشر مي شود.در اين چاپخانه هر شب50ميليون صفحه چاپ مي‌شود.

 

مديرعامل موسسه همشهري تصريح کرد: 140 ميليارد صفحه در سال در چاپخانه هاي همشهري به چاپ مي‌رسد. هر روز 300تن کاغذ براي چاپ محصولات همشهري مصرف مي شود.

وي ادامه داد : در مجموعه چاپخانه هاي همشهري از بهترين کيفيت و تکنولوژي روز دنيا استفاده شده است و در تلاشيم که علاوه بر نيازمندي هاي چاپي روزانه همشهري در اين چاپخانه ها بتوانيم محصولات ديگري را نيز به چاپ برسانيم.

 

بنابراين گزارش، چاپخانه‌هاي شماره دو و سه همشهري امروز _ 6خرداد_ با حضور قاليباف شهردار تهران و چمران رييس شوراي اسلامي شهر تهران در کيلومتر جاده قديم تهران_ کرج به بهره برداري رسيد.


در همبن زمينه بخوانيد:

 

«همشهري» بزرگترين موسسه فرهنگي تهران است

 

 مطبوعاتي پايدار مي‌مانند که براي مردم باشند 

 

 
مشکل ريزگر‌دها با آب‌پاشي حل نمي‌شود 

نظر شما