سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۲۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
در آستانه فرا رسيدن بيست و سومين سالگرد ارتحال جانگداز امام خميني (ره) رهبر فقيد انقلاب اسلامي ، منطقه ده با اعمال تدابير ويژه به آماده سازي پهنه تحويلي در ضلع جنوب شرقي حرم مطهر به متراژ 6 کيلومتر مربع پرداخت.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10 ، مهرداد زنگنه فر معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه با بيان اين که بزرگداشت يا دو خاطره امام (ره) فرصتي براي حفظ و انتقال آرمانهاي ايشان به نسل امروز جامعه است گزارشي از روند فعاليت هاي ستاد بزرگداشت ارتحال امام ارائه داد.

 

وي در همين ارتباط گفت: بر اساس سياست هاي حوزه ستادي شهرداري تهران و با توجه به بازديد هاي ميداني به عمل آمده ، تمهيدات و برنامه هاي لازم براي مناسب سازي محوطه و تامين رفاه حال زائرين و سوگواران با بسيج کليه نيروها و امکانات اداراي ، از تاريخ 25 ارديبهشت ماه آغاز شده است و پهنه تحويلي به منظور برپايي ايستگاه فرهنگي و صلواتي براي روزهاي 13، 14 و 15 خرداد آماده مي شود.

 

معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه افزود : براساس تقسيمات ستاد برگزاري مراسم ارتحال پهنه تعيين شده منطقه ده در محدوده جنوب شرقي حرم مطهربه وسعت 6 کيلومتر مي باشد و با فضاسازي مناسب که توسط منطقه صورت گرفته است زمينه حضور زائرين محترم حرم حضرت امام (ره) با بهترين شرايط ممکن فراهم شده است.

 

مهرداد زنگنه فر ادامه داد : از جمله اقدامات انجام شده توسط اين منطقه در پهنه مورد نظر ،اعزام روزانه 25 نيروي کارگيري و استقرارادوات و ماشين آلات سبک و سنگين براي اجراي عمليات نظافت و رفت و روب ، علف چيني ، شست و شو و رنگ آميزي جداول ، تسطيح خاک ، راه اندزي سرويس هاي بهداشتي ، احداث فضاي سبز ، لکه گيري آسفالت، خط کشي ، نصب پرچم و... مي باشد.

 

وي تصريح کرد: تاکنون عمليات آسفالت ريزي براي لکه گيري پهنه تحويلي به ميزان70 تن انجام شده است و برپايي ايستگاه صلواتي و استقرار کارگران در زميني به متراژ 2 هزار متر مربع از جمله فعاليتهايي است که در حال اجرا مي باشد .

نظر شما