دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۵۲۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
مديران و کارکنان شهرداري تهران امروز با حضور در مرقد مطهر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران با آرمان هاي امام راحل (ره) تجديد ميثاق کردند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، در اين مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني و شهردار تهران برگزار شد، دکتر محمد باقر قاليباف اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکريم که زندگي ما را در اين مقطع از تاريخ قرار داد تا اسلام را به روايت حضرت امام (ره) درک کنيم ، اين اسلام يک اسلام انقلابي، زنده، پويا، فعال، در صحنه ، ظلم ستيز بوده و دين و دنياي انسان ها را توام با هم تضمين مي کند ، آن هم در عصري که دنيا و دنيا گرايي ، غرب زدگي و شرق زدگي بر همه جهان مستولي بود.

 

وي افزود: حضرت امام(ره) در چنين مقطعي از زمان بروز و ظهور پيدا کردند و اين مرد الهي باعث احياي مجدد اسلام و عزت مسلمين و آزادگان جهان شد.

 

قاليباف در ادامه با ذکر شعري از مولانا خاطرنشان کرد: امروز گرد هم آمده ايم تا با اهداف بلند امام و شهدا بيعت کنيم و در واقع بتوانيم کارآمدي دين در عرصه اداره جامعه را در همه ابعاد نه تنها با شعار بلکه به روش ثبوتي و عيني با عقلانيت ، کار ، معنويت و روحيه جهادي در دهه پيشرفت و عدالت به اثبات رسانده و با تبعيت از مقام معظم رهبري ، آرمان هاي امام (ره) و شهدا را محقق کنيم.

 

بايد در مقام عمل ثابت کنيم نظام اسلامي توانمند و کارآمد است

 

حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني نيز در مراسم تجديد ميثاق کارکنان شهرداري تهران گفت: انقلابي محقق شد و نظام اسلامي به سرانجام رسيد. در اين ميان وظيفه ما اين است که در هر نقطه اي که هستيم در مقام عمل ثابت کنيم هر آنچه که اتفاق افتاده صحيح بوده و نظام اسلامي توانمند و کارآمد است و مي تواند مشکلات را حل کند.

 

توليت آستان حرم امام خميني (ره) ، افزود: شايد پيش از انقلاب هيچ‌گاه اين حجم از کارشکني‌هاي جهاني و تحريم‌ها و دشمني‌ها در کشور وجود نداشته اما مي توانيم با هم و دست در دست هم گام بزرگي برداريم ، به اين معنا که به مردم جهان و مردم خودمان نشان دهيم که آنچه که واقع شد واقعه کمي نشد و آنچه که نتيجه آن واقعه خواهد بود نتيجه کمي نخواهد بود.

 

وي افزود: پس از امام عظيم الشان ، در جامعه ما افرادي آمدند و رفتند اما همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند آن چيزي که نام انقلاب را در ياد جهان باقي مي دارد نام امام(ره) است.

 

سيد حسن خميني ادامه داد: تلاش شما در به ثمر رساندن اين نظام بارورکردن نتايج اين نظام است.حل کردن مشکلات مردم خدمت به خود ، نظام ، انقلاب ، مردم و امام (ره) است.

نظر شما