سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۲
کد خبر: ۵۲۳۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري تهران از آمادگي پايانه‌هاي تهران براي خدمت‌رساني به زائران حرم بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان ‍‍‍‍‍پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري تهران، محمدرضا حاجي‌بيگي با اشاره به برگزاري مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) در روز چهاردهم خرداد گفت: اين سازمان در روزهاي سيزدهم و چهاردهم خرداد، همزمان با برگزاري مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره)،براي ارائه خدمات هرچه بيشتر به زائران حرم مطهر آن حضرت، ده‌ها دستگاه اتوبوس را به صورت رايگان براي انتقال آنها به محل برگزاري مراسم اختصاص داده است.

 

وي ادامه داد: با توجه به نزديک شدن سالروز رحلت رهبر کبير انقلاب اسلامي، اقدامات لازم براي ارائه خدمات مناسب و موردنياز به مسافران و زائران حرم مطهرآن حضرت در پايانه‌هاي غرب، جنوب، شرق و بيهقي تهران انجام شده است.

 

حاجي بيگي افزود: سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري، با استقبال از حضور زائران سراسر کشور در پايانه‌هاي چهارگانه تهران، امکانات و تسهيلات لازم را براي راحتي و آسايش هرچه بيشتر مسافران و زائران حرم حضرت امام خميني (ره) در زمان حضور آنان در پايانه‌ها فراهم آورده است.

 

وي با اشاره به اين‌که پايانه‌هاي جنوب، شرق و بيهقي، در نزديکي ايستگاه‌هاي مترو و سامانه اتوبوس‌هاي تندرو قرار گرفته است، تصريح کرد: خوشبختانه از لحاظ دسترسي زائران به سامانه حمل‌ونقل عمومي از پايانه‌هاي تهران مشکلي وجود ندارد و سازمان پايانه‌ها امکانات لازم را براي رفت‌وآمد زائران در اختيار آنان قرار خواهد داد.

 

مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري تهران همچنين گفت: به‌منظور پذيرايي هر چه بهتر و رفع خستگي زائران در روزهاي يادشده، ايستگاه‌هاي صلواتي در پايانه‌هاي مسافري تهران برپا شده و از آنان پذيرايي مي‌شود.

نظر شما