دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۸
کد خبر: ۵۲۳۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲
شهرداري منطقه 19 با اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي در 40 غرفه روزهاي 13 و 14 خرداد ميزبان زائران حرم مطهر است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، شهردار منطقه با بيان اينکه اين برنامه ها ويژه گروه هاي سني مختلف با مشارکت مناطق 2، 4 و 21 در ايستگاهي با عنوان «يادگار امام» اجرا مي شود گفت: در اين ايستگاه فرهنگي زائران ضمن استفاده از غرفه هاي آموزش و مشارکتهاي شهروندي و نمايشگاه حجاب و عفاف، مي توانند از خدمات ويزيت رايگان و مشاوره تغذيه که در غرفه سلامت ارائه مي شود، بهره مند شوند.

عباداله فتح الهي از برپايي نمايشگاه اختصاصي حضرت امام (ره) در اين ايستگاه فرهنگي خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه يادگارهايي از امام خميني (ره) از جمله تمبرها، دستخط ها، اشعار، نامه ها و عکسهاي ايشان به نمايش گذاشته مي شود. همچنين نمايشگاه هاي حجم و نور(هنر مفهومي) برپا و به شکل ابتکاري به القاي مفاهيمي از طريق نور به بينندگان مي پردازند.

به گفته وي در روز ارتحال اجراي زنده سرود وتواشيح و ويژه برنامه هاي کودکان نيز براي زائران تدارک ديده شده است که همراه با ساير برنامه ها از طريق پخش مستقيم تصاوير دريافتي توسط کوادکوپتر ها اجرا مي شود. فتح الهي از برپايي ايستگاه صلواتي در بوستان ولايت و اسکان زائران شهرستاني در اين بوستان خبر داد و گفت: علاوه براين ويژه برنامه هاي بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در سراي محلات، در شب سالگرد اجرا مي شود.

 درهمين راستا شهروندان منطقه با هماهنگي شوراياران در حرم مطهر حاضر و از ويژه برنامه هاي حرم بهره مند مي شوند. شهردار منطقه با اعلام اينکه برنامه هاي مناطق 22 گانه شهرداري تهران در قالب ويژه نامه اي از سوي اين منطقه بين زائران توزيع مي شود، تصريح کرد: اين ويژه نامه با همکاري همشهري محله 19 و روابط عمومي تهيه و توزيع مي شود که شامل آخرين برنامه ها و اخبار مناطق شهرداري مخصوص اين ايام در جوار مطهر حضرت امام است. همچنين اين منطقه با ارسال اخبار مراسم ارتحال به شکل پيامک به شهروندان و برپايي غرفه انعکاس مراسم در رسانه هاي بين المللي و ايجاد ستاد خبري و ارسال اخبار به سازمانهاي عمومي فعالانه در بازتاب اخبار مشارکت مي کند.

 
براساس اين گزارش انجام تبليغات هوايي با استفاده از پرواز کوادکوپتر، نصب ويدئو وال درغرفه، برپايي راديو نمايشگاه با مشارکت راديو جوان، تهيه و توزيع اقلام تبليغاتي اختصاصي و تهيه ويژه نامه وتراکت از ديگر فعاليتهاي اين منطقه به مناسبت سالگرد ارتحال هستند.

نظر شما