دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۸
کد خبر: ۵۲۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۶
«نسيم حيات » منتشر شد
خاطرات بزرگان و صاحبنظران داخلي و خارجي از امام خميني (ره) و بخشي از ديدگاه‌هاي آن زعيم سفرکرده، در کتابچه اي با نام «نسيم حيات» به چاپ رسيد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي –هنري منطقه 9، فرهنگسراي رويش با همکاري موسسه مطاف قلم در آستانه سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران اقدام به انتشار کتابچه «نسيم حيات »کرده است. نسيم حيات گلواژه‌هايي است از ترنم ولايت و سخنان و خاطرات بزرگاني چون شهيدان آويني و سپهبد علي صياد شيرازي و آيت الله اميني. گفته هاي افرادي مانند نلسون ماندلا پيرامون هجرت امام(ره) و متن نامه رهبر فقيد انقلاب به گورباچف و پاسخ وي درباره مارکسيسم و آينده نگري ايشان درباره شوروي ...به چاپ رسيده است. همچنين در اين دفتر، برخي ديدگاه‌هاي امام (ره) در زمينه‌هاي مختلف به زيور طبع آراسته شده است.



در بخش مقدماتي اين کتابچه آمده است، امام نه تنها براي جهان معاصر يک شخصيت و مصلح بود بلکه عنواني براي فهم جهان جديد با تکيه بر ديدگاه ديني و عرفاني است. اگر امام نبود، حقيقت در پس پرده دنياي منيت و فرديت، درنهانخانه انزوا و در پس سطور کتاب ها و حسب حال‌هاي کهن مدفون مي‌ماند و....



اين کتابچه در 32 صفحه با شمارگان3300 نسخه تهيه شده و در آستانه ارتحال امام خميني (ره) در مراکز ديني و فرهنگي غرب پايتخت توزيع مي‌شود.


فرهنگسراي رويش در خيابان واشقاني فراهاني، نبش کوچه شهيد وادي زاده قرار دارد.

نظر شما