دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۲۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
شهردار منطقه 3 تهران در سالروز ارتحال امام راحل (ره):
شهردار منطقه 3 در مراسم بيست وسومين سالروز ارتحال حضرت امام راحل (رحمه الله عليه ) درخصوص رسالت شهروندان در تداوم آرمان هاي امام خميني(ره) گفت: شهروندان همواره رهنمودهاي مقام معظم رهبري را مورد توجه و تاکيد قرار داده اند، چرا که ايشان مصداق بارز رهروي راه و سيره امام راحل(ره) هستند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، پژمان پشمچي زاده درباره آمادگي و خدمات رساني عوامل شهرداري منطقه 3 در پهنه شمالي حرم مطهر نيز افزود: شهرداري منطقه همانند سالهاي گذشته تمامي همت و تلاش خود را براي برگزاري هر چه بهتر مراسم بيست و سومين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) انجام داده است.

وي در ادامه با اشاره به بسيج نيروها و امکانات شهرداري منطقه 3 در جوار حرم بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تصريح کرد: با حضور نيروهاي بخش هاي مختلف و بسيجيان با برپايي ايستگاه صلواتي از مسافران و زائراني که از اقصي نقاط کشور براي بزرگداشت اين روز به حرم حرم مطهر عزيمت کردند پذيرايي شد. شهردار منطقه 3 در ادامه با اشاره به اينکه پهنه شمالي حرم به اين منطقه واگذار شده بود ، نصب گلدان هاي طبقاتي ، بهسازي و روکش آسفالت ،شستشوي مبلمان هاي شهري ،جداول ، تابلوهاي راهنمايي و توزيع بروشورهاي آموزشي را از اقدامات اين منطقه در اطراف حرم برشمرد. وي اهتزار 12 مورد پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران در اطراف حرم را از ديگر اقدامات اين منطقه عنوان کرد و افزود: از سوي ديگر معابر و ميادين اصلي اين منطقه نيز با استفاده از پرچم هاي مشکي رنگ در اين ايام سياه پوش شده است .

نظر شما